۰

دولت به طور عملیاتی برای حل مشکل خوزستان اقدام کند/ رئیس جمهور می‌خواهد بحران را از دور کنترل کند!

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به مشکل قطعی برق در خوزستان گفت: متأسفانه این دولت، دولت توانمندی نیست و رئیس جمهور می‌خواهد از دور شرایط را کنترل کند در حالی‌که در موضوع خوزستان باید عملیاتی برای حل مشکل اقدام شود.
دولت به طور عملیاتی برای حل مشکل خوزستان اقدام کند/ رئیس جمهور می‌خواهد بحران را از دور کنترل کند!
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،جواد کریمی قدوسی با اشاره به بحران قطعی آب و برق در روزهای اخیر در خوزستان، گفت: بنده اخیراً سفری به اهواز و یکی دو شهر استان خوزستان داشتم واز نزدیک محرومیت‌هایی که مردم منطقه دارند را شاهد بودم و زیرساخت‌هایی که در این کلانشهر کشور مانند سیستم فاضلاب و تأمین آب شرب با مشکلاتی مواجه است.
وی ادامه داد: استان خوزستان استانی فقیری و محروم ذاتی نیست، آب و زمین و موقعیت راهبردی بسیار خوبی دارد همه این‌ها در کنار مردم انقلابی دست به دست هم می‌دهد تا این استان بتواند کانون اشتغال و پیشرفت باشد و یک مجموعه کم نظیر است.
این نماینده مجلس افزود: انتظار این است که دولت به طور ویژه حضور فوق العاده عملیاتی داشته باشد، نیازی به بردن پول هم به آنجا نیست چون خودش مرکز ثروت ملت است با یک مدیریت بسیار خوب می‌شود آنجا به لحاظ رشد جمعیت و ایجاد اشتغال فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای آینده را به وجود بیاورد، متأسفانه دولت منفعل است اگر سیلی بیاید یا اتفاق و حوادثی مانند بحران قطع آب و برق در خوزستان اتفاق بیفتد یکدفعه وزرا سراسیمه به آنجا می‌روند.
قدوسی اظهار داشت: بنده بارها گفته‌ام این دولت را بنده دولت توانمندی نمی‌بینم به لحاظ عملیاتی آقای روحانی یک دیپلمات بوده و در تمام عمرش فقط کار مذاکره و گفت و گو داشته اصلا کار اجرایی، رهبری و هدایت یک مجموعه را نداشته لذا برای اداره دولت توانایی لازم را ندارد و نمی‌تواند به خوبی از نیروها و امکاناتی که در اختیار دارد استفاده کند.
وی افزود: رئیس جمهور باید کسی باشد که بتواند بقیه را هدایت کند اما رئیس جمهور از دور می‌خواهد همه را کنترل کند و وقت کافی را برای امور نمی‌گذارد، دولت دولت عملیاتی قوی نیست و این ریشه مشکلات ایجاد شده است.
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 436686
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *