۰
رئیس اداره ورزش و جوانان خاش:

درخشش خیره کننده ورزشکاران پرس سینه سيمان خاش در رقابت هاي قهرمانی كشوري با کسب ۸ مدال رنگارنگ

رئیس اداره ورزش و جوانان خاش گفت: ورزشكاران پرس سينه كارخانه سيمان اين شهرستان توانستند در رقابت هاي قهرماني كشوري با كسب 4 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز مقام نخست اين رقابت ها را در كشور كسب كنند.
درخشش خیره کننده ورزشکاران پرس سینه سيمان خاش در رقابت هاي قهرمانی كشوري با کسب ۸  مدال رنگارنگ
عبدالغفور قلندرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بیان اینکه رقابت های قهرمانی پرس سینه شرق کشور به میزبانی تهران با معرفی نفرات و تیم‌های برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد، اظهار کرد: مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاههای کشور به مدت 4 روز به میزبانی تهران با حضور تیمهای از سراسركشور و همچنين تيم اعزامي پرس سینه هیات بدنسازی و پرورش اندام خاش بعنوان نماينده استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
 
وی بیان کرد: در این مسابقات تیم پرس سینه كارخانه سيمان خاش در رده هاي جوانان و پیشکسوتان شرکت و موفق به کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز شدند و مقام نخست تيمي كشور را دست پيدا كردند.
 
قلندرزهی گفت: در این رقابت ها محمدعلي ميربلوچ در وزن 60 كيلوگرم در رده جوانان، عبدالرشيد شهنوازي در وزن 56 كيلوگرم در رده پيشكسوتان، مرتضي خمر در وزن 60 كيلوگرم در رده پيشكسوتان و احمد خمر در وزن 82.5 كيلوگرم در رده پيشكسوتان مقام موفق به کسب مدال طلا شدند.
 
وی ادامه داد: همچنین علي عليزاده در وزن 120 كيلوگرم و غلامرضا خدايي در وزن 67.5 كيلوگرم در رده سني پيشكسوتان موفق به گسب مدال برنز شدند.
 
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش افزود:  در رده سنی پیشکسوتان نیز دوست محمد ريگي در وزن 67.5 كيلوگرم و ناصر كردي در وزن 75 كيلوگرم توانستند مدال برنز برگردن آویز کنند.
 
وي اظهار كرد: تيم پرس سينه سيمان خاش به سرپرستي علي عسگري و مربيگري محسن جمشيدزهي توانست به خوبي در اين مسابقات بدرخشند و در آينده نيز مقامات بيشتري را نيز كسب كنند.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ همچنين در دي ماه اين تيم توانست در سومين دوره مسابقات پرس سینه قهرمانی استان و شرق کشور جام خاتم الانبیا گرامیداشت خبرنگاربسیجی شهید محسن خزایی 8 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز كسب كند.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 436448
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *