۰
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

معارضان با پشتیبانی آمریکا علیه مردم سوری وارد عمل شدند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: آنچه که امروز در سوریه اتفاق می‌افتد حکایت از آن دارد که معارضان سوری با پشتیبانی آمریکا، فرانسه، آلمان، رژیم صهیونیستی و حمایت‌های اطلاعاتی علیه مردم سوری وارد عمل شدند.
معارضان با پشتیبانی آمریکا علیه مردم سوری وارد عمل شدند
به گزارش سرویس سیستان و بلوچستانتفتان ما،آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امشب در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که در کشورمان شهدایی داریم که برای دفاع از ارزش‌ها  پا به صحنه جنگ گذاشتند و حقانیتشان برای ما مشخص است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: ‌اگر شهیدی از نیکشهر عازم نبرد می‌شود و شهید می‌شود اما قبل این که نیروهای سپاه به خانوادش اعلام کنند در خواب یکی از اقوام رفته و به آن گفته است من شهید شدم و به تو سفارش می‌کنم  که مرا در کنار قبر بی بی زینب دفن کنید، این جای افتخار دارد.
وی ادامه داد: در کنار اجساد شهید شیعه، شهیدانی از اهل سنت به ویژه شهید ملازهی هستند که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) جان خود را نثار کرده است.
سلیمانی بیان کرد: آنچه در سوریه رخ می‌دهد آیا ماجرای دو جریان کفر و ایمان است یا ماجرای دو جریان به نام اسلام که هر دو جریان خود را حق می‌دانند؟ چه مدافعان سوری و چه معارضان سوری چه رزمندگان بسیج مردمی سوریه با پشتیبانی غیرت مندان دینی و چه معارضان سوری با پشتیبانی وسیع از دلار و ریال سلاح آموزش و کادرهای انسانی از بلاد مختلف.
امام جمعه زاهدان افزود: همیشه جامعه اسلامی با تحریک دشمنان درگیر بوده و صحنه کربلا یک نوع از این جریان‌ها است و جنگ‌های قبل از انقلاب هم همینطور، باید ببینیم ملاک و معیار و میزان برای تشخیص حق از باطل چیست؟
وی گفت: ما یک جریان را به نام دین جریان حق می‌دانیم که موضع ضد استبکاری داشته باشد اگه از درون استکبار به نام دین پرچمی افراشته شود آن پرچم دشمن و شیطان است.
سلیمانی ادامه داد: معیار دوم موضعی را حق میدانیم که ضد استبدادی باشد اگر از درون استبداد پرچمی برافراشته می‌شود آن پرچم دشمن است.
وی اضافه کرد: دو حق هیچوقت باهم در نمی‌افتند همیشه جنگ بین دو جریان حق از باطل یا دو جریان باطل اتفاق می افتد، آنچه که امروز در سوریه اتفاق می‌افتد حکایت از آن دارد که معارضان سوری با پشتیبانی آمریکا، فرانسه، آلمان، رژیم صهیونیستی و حمایت‌های اطلاعاتی و نیازهای نظامی و مالی قطر، امارات، عربستان، علیه مردم سوری وارد عمل شدند.
در پایان این مراسم از خانوده شهدای حرم تجلیل شد.
انتهای پیام/فارس
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 436366
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *