۰
مسئول ايستگاه آتش نشاني خاش:

خودروي پرايد در شهرستان خاش طعمه حريق شد

مسئول ايستگاه آتش نشاني شهرستان خاش گفت: یک دستگاه خودروی سواری پراید در اين شهرستان طعمه حریق شد که با حضور به موقع آتش نشانان، حریق بدون تخلیه مسیر مهار شد.
خودروي پرايد در شهرستان خاش طعمه حريق شد
عبدالعزيز سوري زهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: يك مورد حادثه آتش سوزي خودرو جنب ميدان وليعصر به سامانه 125 اين شهرستان اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهي، يك تيم عملياتي آتش نشان را به همراه تجهيزات تنفسي و بالابر به محل حادثه اعزام كردند.
 
وي با بيان اينكه آتش نشانان در كمترين زمان ممكن در محل حادثه حاضر شدند، تصريح كرد: بعد از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد كه يك دستگاه خودروي پرايد دچار حريق شده بود.
 
سوري زهي بيان كرد: آتش نشانان با تقسيم شدن به دو گروه عمليات اطفاء و نجات افراد حادثه ديده احتمالي را آغاز كردند و با اقدام به موقع اين نيروها و با استفاده از تجهيزات خاموش كننده، شعله هاي آتش در موتور خودرو سواري را پيش از سرايت به ساير خودرو به طور كامل مهار و آتش خاموش و از انفجار خودرو جلوگیری شد.
 
وي با بيان اينكه خوشبختانه در اين حادثه تلفات جاني نداشتيم، گفت: 30 درصد از خودرو به طور كامل در آتش سوخته است و طبق گفته راننده به محض استارت زدن، خودرو دچار حريق شده و علت اين حادثه وقوع اتصالی در سیستم برق خودرو اعلام شده كه میزان خسارت وارده به صورت تخصصی از سوي كارشناسان در حال بررسی است.
 
مسئول ايستگاه آتش نشاني شهرستان خاش اذعان كرد: خوشبختانه راننده خودرو که فردی 30 ساله بود قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی از خودرو خارج شده بود و اتفاقي براي وي رخ نداده است.
 
وي اظهار كرد: شهروندان و خودروهاي عبوري بايد در اين شرايط حداكثر همكاري را با نيروهاي آتش نشاني انجام دهند و از تجمع بي مورد در محل حادثه جداً خودداري كنند.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب: 436358
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *