۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خبر داد

بهره‌ برداری از 35 طرح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در ایام الله دهه فجر سالجاری، جمعا 35 طرح با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد و 100 میلیون تومان از محل تسهیلات اعطایی صندوق کارآفرینی امید در سراسر استان به بهره‌برداری می‌رسد.
بهره‌ برداری از 35 طرح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،مهرداد جهاندیده  امروز  در زاهدان اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر سال جاری، جمعا 35 طرح با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد و 100 میلیون تومان از محل تسهیلات اعطایی صندوق کارآفرینی امید در سراسر استان به بهره‌برداری می‌رسد و باعث می‌شود تا زمینه اشتغال برای 230 نفر به صورت مستقیم فراهم شود.
وی با اشاره به افتتاح 3 طرح اشتغال زایی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال در زاهدان نیز گفت: این 3 طرح شامل کارگاه تولید و بسته بندی دستمال کاغذی، تولیدی مصنوعات چوبی و سالن پرورش و کشتارگاه بلدرچین بود که از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان به بهره‌برداری رسید.
این مسؤول بیان کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای 132 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان یکی از اولویت‌های این مجموعه را ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد و تقویت مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک عنوان کرد.
وی افزود: تسهیلات مورد نظر برای افرادی که قصد ایجاد شغل برای خود و دیگران را داشته باشند، از طریق صندوق کارآفرینی امید، بانک تعاون وبانک رفاه کارگران پرداخت می‌شود.
جهاندیده در ادامه از پرداخت 8 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان نیز طی 10 ماهه گذشته خبرداد.
انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 436293
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *