محور گوهركوه به كارواندر خاش همچنان براثر وزش باد شديد و باران مسدود است/ بازگشايي محور خاش به زاهدان

16 بهمن 1395 ساعت 15:52

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خاش گفت: محور گوهركوه به كارواندر خاش همچنان براثر وزش باد شديد و باران مسدود است و تلاش نيروهاي امدادي جهت بازگشايي اين مسير ادامه دارد.


محمداكبر اربابي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: بر اثر سيلاب و وزش تندباد از شب گذشته محور كارواندر به گوهركوه همچنان مسدود است.
 
وي با بيان اينكه تلاش نيروهاي امدادي جهت بازگشايي اين مسير ادامه دارد، تصريح كرد: با تلاش امدادگران كار نمك پاشي و برف روبي در مسير جاده ترانزيتي خاش به زاهدان نيز انجام و اين مسير بازگشايي شده است.
 
اربابي با بيان اينكه از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای بازگشایی مسیرها استفاده شده است، خاطرنشان كرد: به دليل بارش شديد برف و باران محور خاش به زاهدان در محدوده اناري و ميرآباد تا چانعالي يخ زده و لغزنده است و رانندگان بايد با احتياط عبور كنند.
 
وي گفت: از شهروندان می خواهیم برای جلوگیری از بروز مشکلات و اتفاقات از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
 
رييس اداره راه و شهرسازي شهرستان خاش بيان كرد: با وجود اینکه می شود با سرعت مجاز تردد کرد بهتر است رانندگان در روزهای باران، برفي و سرما که به علت برودت شدید هوا سطح خیابان ها لغزنده است سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت کنند.
 
وي با بيان اينكه بهتر است رانندگان در این محورها با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی تردد كنند، اظهار كرد: رانندگان به دليل کاهش خط  سرعت در روزهای برفی که یخ زدگی سطح آسفالت ها را به دنبال دارد، ضمن استفاده از راهنما، چراغ های خطر عقب وسیله نقلیه خویش را حتما بازدید کنند تا در موقع تردد عکس العمل مناسب از سمت رانندگان دیگر را شاهد باشند.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 436274

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/436274/محور-گوهركوه-كارواندر-خاش-همچنان-براثر-وزش-باد-شديد-باران-مسدود-بازگشايي-زاهدان

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir