۰
پس از مخالفت با صدور روادید برای اعضای تیم‌کشتی‌آزاد آمریکا

احتمال گرفتن میزبانی جام‌جهانی کشتی آزاد از ایران

پس از مخالفت وزارت امور خارجه کشورمان برای صدور روادید برای اعضای تیم ملی کشتی آزاد آمریکا به نظر می‌رسد اتحادیه جهانی کشتی قصد دارد میزبانی جام جهانی را از ایران بگیرد.
احتمال گرفتن میزبانی جام‌جهانی کشتی آزاد از ایران
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، در حالی‌که تنها چند روز دیگر تا آغاز مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه زمان باقی مانده، بعد از تصویب قانون جنجالی ترامپ، رئیس جمهوری جدید آمریکا، مبنی بر ممنوعیت حضور اتباع 7 کشور مسلمان از جمله ایران به خاک آمریکا، دولت و وزارت امور خارجه کشورمان نیز در اقدامی متقابل از عدم صدور ویزا برای اعضای تیم ملی کشتی آزاد آمریکا و مخالفت با حضور آمریکایی‌ها در جام جهانی خبر داد.
حالا خبر رسیده که اتحادیه جهانی کشتی تصمیم دارد به خاطر این موضوع میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد را از کشورمان بگیرد. این در حالی‌ است که نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی، ساعاتی قبل اعلام کرده بود که به این تصمیم ایران با تمام پیچیدگی‌هایش احترام می‌گذارد.
فدراسیون کشتی کشورمان نیز بعد از این موضوع با ارسال نامه‌ای به اتحادیه جهانی کشتی خواستار معرفی تیم هشتم و جایگزین آمریکا برای حضور در این مسابقات شد، اما باید دید که آیا این مسابقات اواخر هفته آینده به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد یا نه؟
رقابت های جام جهانی کشتی آزاد روزهای 28 و 29 بهمن ماه در ایران برگزار می شود.
انتهای پیام/فارس
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 436260
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *