۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

ترامپ هرگز توان مقابله با كشور ايران اسلامي را ندارد/ مردم ايران اسلامي در راهپيمايي ۲۲ بهمن مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني خواهند زد

امام جمعه شهرستان خاش گفت: ترامپ هرگز توان مقابله با كشور ايران اسلامي را ندارد و بايد مسؤولان پاسخ قاطعی به تهدیدهای پوچ آمریکا بدهند.
ترامپ هرگز توان مقابله با كشور ايران اسلامي را ندارد/ مردم ايران اسلامي در راهپيمايي ۲۲ بهمن مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني خواهند زد
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزارن به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: تقواي الهي بزرگترين توشه و نتيجه براي دنيا و اخرت است و بايد براي سعادت و خوشبختي و دستيابي به آن تلاش بسيار كرد.
 
وي بيان كرد: در جامعه اسلامي ضروري است براي خود تقواي الهي را كسب كنيم تا هم در اين دنيا و هم در آن دنيا رستگار و سربلند باشيم.
 
حجت الاسلام ميري دهه مبارك فجر را تبريك گفت و افزود: دهه مبارك فجر و پيروزي شكوهمندانقلاب اسلامي ايران از بهترين دوران تاريخ بشريت است كه بايد دستاوردها و نتايج اين انقلاب سينه به سينه به نسل هاي آتي منتقل داده شود.
 
وي خاطرنشان كرد: بايد براي درك هرچه بيشتر پيشرفت ها و توسعه روستاها نگاهي به وضعيت آن ها در قبل و بعد انقلاب به صورت مقايسه اي انجام دهيم تا متوجه پيشرفت ها و بركات اين انقلاب شويم.
 
امام جمعه شهرستان خاش با بيان اينكه ماهيت انقلاب يك تغيير سياسي در كشور نبود، گفت: با پيروزي انقلاب يك نظام سياسي از كشور نرفت كه نظام سياسي ديگري روي كار بياييد بلكه ماهيت انقلاب استمرار و تداوم انقلاب انبياء(ع) بود.
 
وي با دعوت از همه جهت حضور پرشكوه و گسترده در راهپيمايي 22 بهمن، خاطرنشان كرد: 22 بهمن ماه روزي است كه دشمنان نظام مقهور قدرت بسيار بزرگ مردم مي شوند و بايد مردم ايران اسلامي نيز مانند هرساله با حضور دشمن شكن خود در اين راهپيمايي مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني بزنند و اجازه نفوذ به دشمن را ندهند.
 
حجت الاسلام ميري با تبريك فرارسيدن ولادت حضرت زينب(س) و روز پرستار، گفت: حضرت زينب(س) در مسئله حجاب و عفاف يگانه بود و هيچ فردي مانند ايشان نبود.
 
وي با بيان اينكه بايد تمامي دختران و بانوان از حضرت زينب(س) الگو و سرمشق بگيرند، ادامه داد: بخش عظيمي از آرامش سرور و سالار شهيدان امام حسين(ع) مربوط به حضرت زينب(س) بود چرا كه مي دانست از تمامي بچه ها و مادران و كودكان مراقبت و مواظبت مي كند.
 
وي با اشاره به نزول رحمت الهي در شهرستان خاش، بيان كرد: خوشبختانه چندروزي است كه شاهد نزول رحمت الهي در نقاط مختلف اين شهرستان هستيم كه بايد شكرگذار اين نعمت باشيم و كشاورزان نيز از اين فرصت بيشترين بهره را بگيرند.
 
حچت الاسلام ميري افزود: متاسفانه حوادث غيرمترقبه بسياري براثر بارندگي در شهرستان در هفته هاي اخير اتفاق افتاد كه بايد همه دستگاه ها و اعضاي ستاد بحران شهرستان در اين خصوص تلاش كنند تا بتوانند انتظارات مردم را برآورده كنند و كمترين مشكلات را در اين خصوص داشته باشيم.
 
وي با بيان اينكه مجمع تشخيص مصلحت نظام در 17 بهمن سال 1366 به فرمان امام خميني(ره) راه اندزاي شد، گفت: 21 بهمن ماه سال 1357 روز شكسته شدن حكومت نظام رژيم طاغوت بود كه به موفقيت انقلاب سرانجام شد.
 
رييس شوراي فرهنگي شهرستان خاش با بيان اينكه خانواده ها بايد از فرزندان خود در مقابله با جنگ نرم دشمنان مراقبت كنند، اذعان كرد: متاسفانه در جامعه كنوني مهمترين آسيب هاي اجتماعي بي توجهي به آموزه هاي ديني است و محبت افراطي نسبت به فرزندان خلاف حكم اسلام است و محيط هاي ناسالم نيز بر تربيت فرزندان تاثير دارد و نبايد با رهاكردن فرزندان به حال خود معصيت درست كنيم.
 
وي اظهار كرد: سستي بنيان و پايه خانواده در آسيب هاي اجتماعي امروز جامعه است و فقر مالي، فرهنگي و خصوصاً اقتصادي از مصيبت هاي بزرگ جامعه كنوني است كه در اين خصوص مراقبت بيشتري داشته باشيم.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 436229
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *