۰
رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران خاش در ديدار خانواده شهداء؛

خانواده هاي معظم شهداء، بزرگترين سرمايه هاي معنوي انقلاب هستند/ ديدار با خانواده ۲ شهيد خاش/ تصاوير

رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان خاش گفت: خانواده هاي معظم شهداء، بزرگترين سرمايه هاي معنوي انقلاب هستند و بدون شك ايثارگري ها و فداكاري هاي شهيدان انقلاب الگوي بسيار خوبي براي نسل جديد جامعه است.
خانواده هاي معظم شهداء، بزرگترين سرمايه هاي معنوي انقلاب هستند/ ديدار با خانواده ۲ شهيد خاش/ تصاوير
فيض محمد ميربلوچ زهي در حاشيه ديدار دو شهيد انقلاب در خاش، در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: امنيت و آرامش امروز مرهون جانفشاني ها و رشادت هاي شهداي هشت سال جنگ تحميلي است و تمامي ملت بايد قدردان اين نعمات باشند و راه شهداء را ادامه دهند.
 
وي با اشاره به فرمايش گوهربار رهبر معظم انقلاب مبني بر اينكه" شهداء ستارگان راه هستند"، تصريح كرد: همگان بايد به وصيت نامه ها و توصيه هاي شهداي گرانقدر عمل كنند و سرلوحه زندگي خود قرار دهند.
 
ميربلوچ زهي خاطرنشان كرد: شهداء نام آوران تاريخ بشريت هستند و به همين دليل شهيدان عزيز با فداكاري و ايثارگري ها در راه خدا بزرگترين پيام آزادي را تاريخ بشريت جاودانه كردند.
 
رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان خاش بيان كرد: خانواده هاي شهداء ولي نعمت ما هستند و عملكرد امروز مسئولان بدون شك زير نظر اين خانواده هاي گرانقدر است و ديدار با خانواده شهداء و ايثارگران اداي دين به آنان و زمينه ساز گسترش فرهنگ قدرداني و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا است.
 
وي با بيان اينكه همگان مديون خانواده هاي معظم شهداء و ايثارگران هستند، اذعان كرد: هروقت سخن از شهيدان و رزمندگان به ميان مي آيد بدون شك زبان در توصيف آن انسان هاي فداكار و پاكدل قاصر و ناتوان است.
 
ميربلوچ زهي اظهار كرد: بدون شك اگر دلاورمردي ها و فداكاري هاي شهيدان نبود امروز نام و نشاني از ايران نبود ولي حضور شهيدان و ايثارگران به پشتيباني از ولايت در مقابل ابرقدرت ها نام و نشان كشورمان را در تاريخ جاودانه كرد.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ فرماندار، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش و جمعي از مسئولان در اين ديدارها از خانواده شهيدان پيرمحمد محمودزهي و قادربخش كردي از شهداي هشت سال جنگ تحميلي به مناسبت دهه مبارك فجر ديدار و دلجويي كردند و در اين ديدار مسائل و مشکلات  خانواده هاي شهداء بررسي و جهت رفع اين مشكلات قول مساعد داده شد و در پايان با اهداي لوح سپاس و هديه اي به رسم يادبود تقدير و تشكر كردند.
 

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 436226
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *