۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش:

امنيت پايدار سيستان و بلوچستان از دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران است/ انقلاب اسلامي، آباداني و عمران را براي شهرها و روستاها به ارمغان آورد

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: امنيت پايدار سيستان و بلوچستان از دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران است و در واقع انقلاب اسلامي مسير توسعه، عمران و آباداني كشور را هموار كرد و همگان بايد قدردان اين انقلاب بزرگ باشند.
امنيت پايدار سيستان و بلوچستان از دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران است/  انقلاب اسلامي، آباداني و عمران را براي شهرها و روستاها به ارمغان آورد
مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه بعد از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران خدمات و اقدامات بسيار با ارزشي در عمران و آباداني كشور انجام گرفته است، اظهار كرد: قبل از انقلاب اسلامي با وجود داشتن پول نفت فراوان اما نفت را بسيار بيشتر و چندين برابر امروز مي فروختيم اما متاسفانه هيچگونه امكانات و اقداماتي براي عمران و آباداني شهرها نداشتيم.
 
وي تصريح كرد:  خوشبختانه بعد از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران با وجود اينكه در تحريم و جنگ بوديم اما با اين وجود آباداني و پيشرفت شهر و روستاها در اولويت نخست بود و بسياري از مدارس و خانه هاي بهداشت و غيره در روستاها احداث شد كه خوشحالي و رضايت مردم را نيز در پي داشت.
 
مولوي شهنوازي بيان كرد: دهه فجر فرصت مغتنمي جهت معرفي دستاوردها و نتايج نظام است كه بايد از اين فرصت مناسب استفاده كرد و همچنين انقلاب و وقايع دوران جنگ را براي نسل جديد جامعه نيز تببين كنيم.
 
وي با بيان اينكه انقلاب شكوهمند ايران اسلامي ثمره خون ده ها هزار شهيد است، گفت: مسئولان و مردم بايد از خون شهداء و جانفشاني ها و رشادت هاي رزمندگان هشت سال جنگ تحميلي پاسدراي و نگهداري كنند و به نسل هاي بعدي منتقل كنند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي امروز با همان اقتدار و صلابت سال 1357 و حتي قوي تر به رهبري حضرت آيت الله خامنه اي ادامه دارد و امروز اين انقلاب بعنوان الگو و نمونه در جهان معرفي شده است.
 
وي با تاكيد بر مسئله اقتصادمقاومتي، گفت: اقتصادمقاومتي زمينه پيشرفت و آباداني كشور را فراهم مي كند و وابستگي ملت ايران را به خارج كم مي كند.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه وحدت يكي از مهمترين دستاوردهاي نظام پس از انقلاب بود، اذعان كرد: وحدت و اتحاد ملت و امام راحل در 38 سال قبل انقلابي شكوهمند را در ايران راه انداخت كه در نوع خود بي نظير و بي مانند بود.
 
وي گفت:همگان شاهد بوديم كه بسياري از انقلاب ها در دنيا شكل گرفت اما بعد از مدتي وابسته شدند ولي انقلاب اسلامي ايران به بركت وجود جوانان به استقلال مي رسد و سلطه بيگانگان و استكبار جهاني را دفع و دست آنان را از اهداف و توطئه هايشان كوتاه مي كند.
 
وي اظهار كرد: انقلاب شكوهمند ايران اسلامي همانند نورافكني در همه دنيا درخشيد و مردم ايران اسلامي با بهره گيري از آموزه هاي ديني و الهي حكومت خود را تغيير دادند و شاه غاصب را از كشور بيرون كردند.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۲
کد مطلب: 436182
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *