۰
مسئول فوریت های پزشکی خاش خبر داد؛

برخورد شديد زانتيا با پژو در شهرستان خاش ۶ نفر را به كام مرگ كشاند + تصاوير

مسئول فوریت های پزشکی شهرستان خاش گفت: تصادف مرگبار زانتيا با پژو 405 در محور فرعي دهستان گوهركوه به كارواندر اين شهرستان 6 كشته بر جاي گذاشت.
برخورد شديد زانتيا با پژو در شهرستان خاش ۶ نفر را به كام مرگ كشاند + تصاوير
عليرضا سرگزي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: بر اثر برخورد دو دستگاه پژو 405 و زانتيا در محور فرعي روستايي، گوهركوه به كارواندر( كيلومتر 54 كارواندر و نرسیده به پاسگاه جوری) 6 نفر از سرنشينان هر دو خودرو در دم جان باختند.
 
وي با بيان اينكه در این حادثه بلافاصله نیروهای امداد و نجات اورژانس جاده‌ای خاش  به محل حادثه اعزام شدند، تصريح كرد: 2 دستگاه آمبولانس از فوريت هاي اورژانس دهستان كارواندر و تيغاب و يك دستگاه آمبولانس از هلال احمر اين شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.
 
سرگزي بيان كرد: نيروهاي امداد و نجات فوريت هاي اورژانس شهرستان خاش در هر زمان و ساعتي از شبانه روز در جهت خدمات رساني و امدادرساني به حادثه ديدگان آماده هستند و در كمترين زمان ممكن در امر خدمات درماني در محل حادثه حاضر و اقدامات امدادي را انجام مي دهند.
 
وي اظهار كرد: بنا به اعلام نظر پليس؛ علت اين حادثه بي احتياطي و عدم رعايت سرعت مجاز و انحراف به چپ خودرو پژو گزارش شده است.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ دو طرفه و کم عرض بودن جاده های ارتباطی از جمله علل بروز سوانح رانندگی در این استان و شهرستان خاش است.
 
فرماندار خاش چندي قبل نيز در گفت و گو با خبرنگارتفتان ما با اشاره به وقوع حوادث ناگوار رانندگی در محورهای مواصلاتی و کشته شدن سالانه بالای سیصد نفر و صدها مجروح ضرورت دو بانده شدن محورهای ارتباطی خاش به سمت شهرهای همجوار را خواستار شده بود.
 
محورهای روستایی و نیز ارتباطی به سمت شهرهای همجوار همواره عرصه وقوع حوادث ناگواری هستند که خسارتهای جبران ناپذیری از لحاظ جانی و مالی به هم وطنان مان وارد می آید.
 
در ادامه تصاویر این تصادف را مشاهده می‌کنید:
 

.

.

.

.

انتهاي پيام/
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 436140
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *