انقلاب شكوهمند ايران اسلامي با تکیه به ارزش‌های دینی به پیروزی رسید/ انقلاب به مسلمانان جهان درس ايستادگي و مقاومت در برابر استبداد را آموخت

12 بهمن 1395 ساعت 16:00

فرماندار شهرستان خاش گفت: انقلاب شكوهمند ايران اسلامي با تکیه به ارزش‌های دینی به پیروزی رسید و مردم با قلب خود از امام راحل استقبال کردند.


به گزارش تفتان ما، محمداكبر چاكرزهي در آيين جشن انقلاب كه در سالن ورزشي شهداي گمنام شهرستان خاش برگزار شد، اظهار كرد: انقلاب شكوهمند ايران اسلامي نماد بسيار مقدسي براي آرزوهاي ملت ايران اسلامي و براورده شدن اين آرزوها در روزگار سخت طاغوت بود و خوشبختانه ما توانستيم با توكل بر پروردگار متعال اين آرزو را محقق كنيم.
 
وي با بيان اينكه در حال حاضر حاكمان و طاغوتيان بي خرد و جاهل در حال خونريزي در كشورهاي مظلوم منطقه هستند، تصريح كرد: امام راحل در طول عمر خود هميشه ساده زيستن را توصيه مي كرد و خود نيز زندگي ساده داشت و از تمامي مسئولان خواست كه به تبعيت از رهبر انقلاب ساده زيست باشند.
 
چاكرزهي خاطرنشان كرد: اصلي ترين و اساسي ترين دشمني استكبار جهاني با انقلاب رشد انقلاب در سايه ولايت و رهبري بود كه دشمن همواره از راهي به دنبال ايجاد تفرقه بين نظام و مردم بود اما هرگز به اين توطئه خود دست پيدا نكرد.
 

 
فرماندار خاش اظهار كرد: قبل از انقلاب شكوهمند ايران اسلامي شاه دست نشانده آمريكا بود و در هيچ برنامه كشوري اختياري از خود نداشت و بايد براي انجام هر برنامه اي از آمريكا اجازه مي گرفت كه با توكل بر خدا و همت بسيار بلند مردم و رهبري امام راحل انقلاب اسلامي پيروز و شاه از كشور بيرون رانده شد.
 
* روز به روز بر توفيقات اين نظام و انقلاب افزوده مي شود
مديريت آموزش و پرورش شهرستان خاش نيز در ادامه اين آيين، گفت: خوشبختانه نهالي كه در 38 سال قبل توسط امام راحل غرس شده بود در حال حاضر به درختي تنومند و قوي تبديل شده است و روز به روز بر توفيقات اين نظام و انقلاب افزوده مي شود.
 
قاسم كوچكزايي بيان كرد: در حال حاضر به بركت خون شهيدان و جان فشاني هاي رزمندگان و ايثارگران 8 سال جنگ تحميلي و بصيرت و حضور بي بديل و گسترده مردم در همه برنامه هاي انقلابي روز به روز بر اقتدار و صلابت نظام در داخل و خارج افزوده مي شود.
 
وي با بيان اينكه كليد و رمز پيروزي انقلاب بصيرت و آگاهي مردم بود،  تصريح رد: درحال حاضر نيز با رهبري مقام معظم رهبري و حمايت هاي مردم از ولي فقيه زمان تمامي مشكلات و مسائل و توطئه ها و نقشه هاي شوم دشمنان حل شده و هيچ فرد و گروهي اجازه نفوذ استكبار را به داخل اين كشور نخواهند داد.
 

 
كوچكزايي اظهار كرد: 12 بهمن 1357 يادآور يك رهبري به پشتوانه ملتي بصير و بيدار بود كه همواره در تاريخ پرشكوه ايران اسلامي به ثبت خواهد ماند و بدون شك برگزاري اينگونه جشن ها تكراري ديگر در تاريخ اين مرز و بوم است.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، برگزاري برنامه زورخانه و ورزش هاي باستاني توسط دانش آموزان، حركت هاي نمادين ورزشي، اجراي سرود هاي مختلف توسط دانش آموزان مدارس و برگزاري جشنواره غذاهاي محلي و سنتي نيز از ديگر برنامه هاي بود كه در حاشيه اين مراسم برگزار شد.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 436137

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/436137/انقلاب-شكوهمند-ايران-اسلامي-تکیه-ارزش-های-دینی-پیروزی-رسید-مسلمانان-جهان-درس-ايستادگي-مقاومت-برابر-استبداد-آموخت

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir