۰

انقلاب شكوهمند ايران اسلامي با تکیه به ارزش‌های دینی به پیروزی رسید/ انقلاب به مسلمانان جهان درس ايستادگي و مقاومت در برابر استبداد را آموخت

فرماندار شهرستان خاش گفت: انقلاب شكوهمند ايران اسلامي با تکیه به ارزش‌های دینی به پیروزی رسید و مردم با قلب خود از امام راحل استقبال کردند.
انقلاب شكوهمند ايران اسلامي با تکیه به ارزش‌های دینی به پیروزی رسید/ انقلاب به مسلمانان جهان درس ايستادگي و مقاومت در برابر استبداد را آموخت
به گزارش تفتان ما، محمداكبر چاكرزهي در آيين جشن انقلاب كه در سالن ورزشي شهداي گمنام شهرستان خاش برگزار شد، اظهار كرد: انقلاب شكوهمند ايران اسلامي نماد بسيار مقدسي براي آرزوهاي ملت ايران اسلامي و براورده شدن اين آرزوها در روزگار سخت طاغوت بود و خوشبختانه ما توانستيم با توكل بر پروردگار متعال اين آرزو را محقق كنيم.
 
وي با بيان اينكه در حال حاضر حاكمان و طاغوتيان بي خرد و جاهل در حال خونريزي در كشورهاي مظلوم منطقه هستند، تصريح كرد: امام راحل در طول عمر خود هميشه ساده زيستن را توصيه مي كرد و خود نيز زندگي ساده داشت و از تمامي مسئولان خواست كه به تبعيت از رهبر انقلاب ساده زيست باشند.
 
چاكرزهي خاطرنشان كرد: اصلي ترين و اساسي ترين دشمني استكبار جهاني با انقلاب رشد انقلاب در سايه ولايت و رهبري بود كه دشمن همواره از راهي به دنبال ايجاد تفرقه بين نظام و مردم بود اما هرگز به اين توطئه خود دست پيدا نكرد.
 

 
فرماندار خاش اظهار كرد: قبل از انقلاب شكوهمند ايران اسلامي شاه دست نشانده آمريكا بود و در هيچ برنامه كشوري اختياري از خود نداشت و بايد براي انجام هر برنامه اي از آمريكا اجازه مي گرفت كه با توكل بر خدا و همت بسيار بلند مردم و رهبري امام راحل انقلاب اسلامي پيروز و شاه از كشور بيرون رانده شد.
 
* روز به روز بر توفيقات اين نظام و انقلاب افزوده مي شود
مديريت آموزش و پرورش شهرستان خاش نيز در ادامه اين آيين، گفت: خوشبختانه نهالي كه در 38 سال قبل توسط امام راحل غرس شده بود در حال حاضر به درختي تنومند و قوي تبديل شده است و روز به روز بر توفيقات اين نظام و انقلاب افزوده مي شود.
 
قاسم كوچكزايي بيان كرد: در حال حاضر به بركت خون شهيدان و جان فشاني هاي رزمندگان و ايثارگران 8 سال جنگ تحميلي و بصيرت و حضور بي بديل و گسترده مردم در همه برنامه هاي انقلابي روز به روز بر اقتدار و صلابت نظام در داخل و خارج افزوده مي شود.
 
وي با بيان اينكه كليد و رمز پيروزي انقلاب بصيرت و آگاهي مردم بود،  تصريح رد: درحال حاضر نيز با رهبري مقام معظم رهبري و حمايت هاي مردم از ولي فقيه زمان تمامي مشكلات و مسائل و توطئه ها و نقشه هاي شوم دشمنان حل شده و هيچ فرد و گروهي اجازه نفوذ استكبار را به داخل اين كشور نخواهند داد.
 

 
كوچكزايي اظهار كرد: 12 بهمن 1357 يادآور يك رهبري به پشتوانه ملتي بصير و بيدار بود كه همواره در تاريخ پرشكوه ايران اسلامي به ثبت خواهد ماند و بدون شك برگزاري اينگونه جشن ها تكراري ديگر در تاريخ اين مرز و بوم است.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، برگزاري برنامه زورخانه و ورزش هاي باستاني توسط دانش آموزان، حركت هاي نمادين ورزشي، اجراي سرود هاي مختلف توسط دانش آموزان مدارس و برگزاري جشنواره غذاهاي محلي و سنتي نيز از ديگر برنامه هاي بود كه در حاشيه اين مراسم برگزار شد.

انتهاي پيام/
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 436137
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *