۰
حاشیه‌نگاری خبرنگار فارس از دومین روز جشنواره در پردیس ملت؛

برگزاری فرش قرمز بدون فرش!/ پرسپولیسی‌ها به دیدار یک کارگر ساده رفتند

نکته جالب برگزاری فرش قرمز، تفاوت آن با سایر مراسم‌های مشابه بود زیرا در راهروی وسط سالن که برای حضور بازیگران و عوامل فیلم‌ها فراهم شده بود، هیچ فرشی پهن نبود و کریدور با پارچه‌های قرمز و منقش به سیمرغ معروف جشنواره خودنمایی می‌کرد.
برگزاری فرش قرمز بدون فرش!/ پرسپولیسی‌ها به دیدار یک کارگر ساده رفتند
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما، دومین روز جشنواره فیلم فجر در کاخ مردمی با آثاری چون کارگر ساده نیازمندیم، رگ خواب، اسرافیل، کمدی انسانی با حضور سینماگران، اصحاب رسانه و مردم سینما دوست برگزار شد.
 
* برگزاری فرش قرمز بدون فرش!
نکته جالب برگزاری فرش قرمز، تفاوت آن با سایر مراسم های مشابه بود چراکه  راهرویی که وسط سالن برای حضور بازیگران و عوامل فیلم‌ها فراهم شده بود، هیچ فرشی در آن پهن نبود و کریدور با پارچه‌های قرمز و منقش به سیمرغ معروف جشنواره خودنمایی می‌کرد.
 
* پرسپولیسی ها به دیدار یک کارگر ساده رفتند
 
قبل از نمایش《کارگر ساده نیازمندیم》در پردیس سینمایی ملت، منوچهر هادی کارگردان این اثر همراه جمع زیادی از بازیگران و عوامل به روی سن آمدند و با مردم حاضر در پردیس حرف زدند، اما حضور محسن مسلمان و رامین رضائیان از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس و فرزاد فرزین به روی سن شور و حال حضار را دو چندان کرد و این جو فوتبالی و موسیقی باعث شد سکوت محض ایجاد شود و حضار دقایقی را فقط و فقط به تشویق تیم  و خواننده محبوبشان بپردازند.
در این میان، مهران احمدی که به عنوان سایر بازیگران توسط مجری مراسم معرفی شد با طنازی خاصی خطاب به حضار و مجری گفت: خوشحالم که جزو سایر بازیگران هستم!
 
 
*《رگ خواب》جمع دستیارها جمع و امان از ترافیک!
 
دومین فیلم اکرانی دومین روز جشنواره فیلم فجر، رگ خواب حمید نعمت اله بود که در کمال ناباوری تماشاگران و رسانه ای ها بدون حضور کارگردان و نقش اصلی سریال؛ لیلا حاتمی، فرش قرمزش پهن شد و دستیارهای فیلم  در هر تخصصی سعی کردند در کنار توضیحات خود، غیبت کارگردان کمتر به چشم بیاید و البته توضیحات همه آنها یک به علاوه ترافیک هم داشت و بازیگران و عوامل بعد توضیح تخصص خود و خوش آمدگویی حتما یادآوری می کردند که آقای نعمت اله و خانم حاتمی در ترافیک ماندند و حتما می آیند!
 
 
* اسرافیل؛ فیلمی که خودخواهانه قشنگ است!
آیدا پناهنده فیلمی پربازیگر را روی صحنه برد و به نظر حاضران در سالن مریلا زارعی در آن بسیار متفاوت بود و حضور هدیه تهرانی به عنوان یکی از نقش های اصلی، افراد بیشتری را ترغیب می کرد در مراسم فرش قرمز شرکت کنند اما از بازیگران اصلی سریال تنها پژمان بازغی به چشم می خورد و وی با جمله جالبی مبنی بر اینکه" شما قرار است یکی از بهترین و محبوبترین فیلم های جشنواره امسال را ببینید، این را با خودخواهی تمام می گویم" و جواب پینگ پنگی مجری که " شما خودخواهی تان هم قشنگه" مردم به تماشای اسرافیل دعوت شدند .
 
* کمدی انسانی و تسلیت بازیگر کودک به آتش نشان ها
فرش قرمز فیلم کمدی انسانی محمدهادی کریمی با معرفی عوامل و اظهار امیدواری عوامل برای دیدن فیلمی متفاوت برگزار شد.
نکته جالب این مراسم حضور تعداد زیادی از عوامل فیلم به روی سن بود و دعوت کارگردان فیلم از بعضی دیگر از عوامل برای حضور بر سن؛ حین برگزاری فرش قرمز که برای دقایقی فقط به تعداد آن ها اضافه می شد.
و اما پدیده این روز، در نکته سنجی و روحیه سپاسگزاری بازیگر کودک فیلم بود که در شروع حرفایش حادثه پلاسکو را در روز تشییع شهدای آن، به آتش نشانان تسلیت گفت و از طرف مجری مراسم بزرگ مرد کوچک خطاب شد و به خاطر این یادآوری به شدت مورد توجه حضار قرار گرفت.
انتهای پیام/فارس
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 436113
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *