۰
با صدور پیام‌هایی جداگانه؛

مسئولين و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش شهادت جمعي از آتش نشانان فداكار در حادثه پلاسكو را تسليت گفتند

مسئولين و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش با صدور پیام های جداگانه شهادت تعدادی از آتش نشانان غیور کشور را تسلیت گفتند.
مسئولين و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش شهادت جمعي از آتش نشانان فداكار در حادثه پلاسكو را تسليت گفتند
به گزارش تفتان ما، مسئولين و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش با صدور پیام های جداگانه اي كه نسخه اي از آن ها به اين پايگاه خبري ارسال شده، شهادت تعدادی از آتش نشانان غیور کشور را در پی حادثه دلخراش آتش سوزی ساختمان پلاسکو تسلیت گفتند .
 
در متن پيام تسليت علي كرد نماينده مردم شهرستان خاش آمده است:
(( انالله و انا الیه الراجعون ))
از دقایل اولیه صبح ديروز که خبر آتش سوزی در یکی از ساختمانهای تجاری  پایتخت از طریق رسانه های جمعی منتشر شد شاهد تلاش و کوشش جمع کثیری از دستگاههای امداد رسان بودیم که با تمام توان در جهت اطفاء حریق و امداد رسانی به آسیب دیدگان این حادثه  تلاش می‌نمودند.
در ادامه اين پيام آمده است: در زمان بروز حوادثی نظیر حادثه آتش سوزی این آتش نشانان هستند که با ایثار و خود گذشتی به دل آتش زده و با دل و جان در جهت نجات و مال شهروندان تلاش می کند، تلاشی که همواره مورد تحسین همگان است.
اين پيام مي افزايد: متاسفانه با خبر شدیم با وجود 4 ساعت تلاش آتش نشان در جهت مهار حریق  این ساختمان فرو ریخت و جمعی از آتش نشانان غیور در این حادثه جان خود را از دست دادند.
شاید امروز تمام هموطنان بر اثر شهادت جمعی از آتش نشان غمگین واندوه گین هستند اما رشادتها و ایثار این آتش نشان هیچگاه از اذهان مردم پاک نخواهد شد و مردم ایران اسلامی همیشه قدران زحمات این قشر زحمتکش هستند که با عشق از جان خود گذشته تا جان هموطن و همنوع خود را نجات دهند.
 اين پيام تصريح مي كند: گرچه امروز بروز حادثه آتش سوزی در این ساختمان باعث حزن و اندوه تمامی هموطنان شد اما تقدیر وسرنوشت این آتش نشان به گونه ای رقم خود که نام  این  آنها در زمره ای نام شهیدان قرار گیرد و  برای همیشه ماندگار شوند.
در پايان اين پيام آمده است: اینجانب علي كرد نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي جان باختن جمعی از آتش نشان در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو را به تمامی هموطنان، خانواده داغدار این آتش نشانان، مردم شریف و فهیم شهرستان خاش و خانواده برزگ آتش نشان کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آنان غفرت و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان  صبر جزیل خواهانم.
 
همچنين در متن پيام تسليت رخشاني مدير شبكه بهداشت شهرستان خاش آمده است:
"بازگشت همه به سوی اوست"
صبحگاه ۳۰ دی ماه سال ۹۵ شاهد سردی و تلخی حادثه ای بودیم  که همه دل ها و قلب ها را متاثر و جریحه دار کرد اتفاقی ناگوار و غیر منتظره که با خود از دست دادن تعدادی از مردان غیور، وظیفه شناس و فداکار آتشنشان که از نخستین دقایق حادثه در محل حاضر شده و با تمام توان در حال امداد رسانی و حفاظت از جان و مال مردم بودند را در پی داشت رخدادی که همیشه در یاد و خاطر ملت ایران باقی خواهد ماند.
اين پيام تصريح مي كند: حادثه تلخ و اندوهبار آتش سوزی و فروریختن ساختمان پیلاسکو در تهران که منجر به جان باختن تعدادی از آتش نشانان متعهد و عزیز شد مایه تأسف و اندوه فراوان اینجانب و همکارانم در شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش گردید.
در پايان اين پيام آمده است: اینجانب از دست دادن جمعی از پرسنل ایثارگر و دریادل آتش نشان را که اندوهی بزرگ برای مردم قدرشناس‌مان رقم زد، به حضور خانواده های محترمشان تسلیت عرض كرده و از درگاه خداوند متعال شفای عاجل مصدومین حادثه و نجات محبوسین زیر خروارها خاک با تلاش خستگی‌ناپذیر امدادرسانان را خواستاریم.
 
همچنين در متن تسليت تمنداني شهردار خاش آمده است:
 شهادت قهرمانانه جمعی از آتش نشانان دلیر کشورمان که در حادثه فاجعه بار آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تهران جان خویش را برای حفاظت از هموطنانشان به خطر انداختند، نقطه اوج ایثارگری و شهامت است
در ادامه اين پيام آمده است: حادثه دردناک آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان تجاری پلاسکو در مرکز شهر تهران و شهادت آتش‌نشانان فداکاری که در عملیات نجات مردم به شهادت رسیدند، دل همه اقشار مردم را تواماً مملو از نگرانی و اندوه و تحسین و تمجید نمود.
 در پايان اين پيام آمده است: شهادت قهرمانانه جمعی از آتش نشانان دلیر کشورمان که در حادثه فاجعه بار آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تهران جان خویش را برای حفاظت از هموطنانشان به خطر انداختند، نقطه اوج ایثارگری و شهامت است. آتش نشانان فداکاری که جانها و دل هایشان مملو از آتش فروزان عشق به همنوع بود.وبه عشق مردم و برای رضای خالق خویش جان به جان افرین تسلیم کردند .بنده این حادثه جانگداز را از طرف مدیریت شهری در خاش تسلیت و ارزوی صبر برای خانواده های شهدا مینمایم.
 
در متن پيام تسليت مولوي محمدعثمان قلندرزهي امام جمعه مسجد الخليل خاش نيز آمده است:
انالله و اناالیه راجعون
وقوع حادثه غمبار آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو در تهران که باعث بروز خسارات، مصدومیت جمعی از مردم و نیروهای امدادی و کشته شدن ماموران آتش نشانی فداکار شد، موجب تاسف و تاثر گردید.
اين پيام مي افزايد: شهامت و فداکاری آتش نشانان که در عملیات امداد و نجات مردم، خود را در معرض خطر قرار دادند و با فداکاری و رشادت و از جان گذشتگی تلاشی جانانه از خود نشان دادند، دل و جان هر انسانی را به تحسین و ستایش معطوف می سازد.
در پايان اين پيام آمده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت از خودگذشتگی ماموران افتخار آفرین و فداکار آتش نشانی به ملت شریف مسلمان ایران و خانواده های این عزیزان و آرزوی سلامتی مصدومان را از الله متعال خواهانم.
 
همچنين در متن پيام تسليت ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون
وقوع حادثه دلخراش آتش سوزی و متعاقباً فروریختن ساختمان پلاسکو که سبب جان باختن جمعی از آتشنشانان عزیز و فداکار و از جان گذشته که خاضعانه از جان خود در راه دفاع از حریم جان و مال شهروندان گذشتند، موجب تاثر عمیق تمامی هموطنانمان شد و اندوهی بزرگ را براي مردم قدرشناس‌مان رقم زد.
در پايان اين پيام آمده است: لذا ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش نيز این ضایعه تلخ را به همه ی مردم ایران به ویژه ی خانواده ی داغدار این عزیزان والا مقام تسليت گفته و از خداوند متعال براي خانواده این عزیزان صبر و براي جان باختگان این سانحه علو درجات و شفای عاجل مصدومین را مسئلت دارم.
 
دانشگاه پيام نور مركز خاش نيز در پيامي شهادت جمعي از آتش نشانان قهرمان و هموطنان عزيزمان در فاجعه ساختمان پلاسكو را تسليت گفت.
همچنين ساير اقشار و مسئولين شهرستان خاش در پيام هاي جداگانه اي كه نسخه اي از آن به اين پايگاه خبري ارسال شده بود اين حادثه غم انگيز را تسليت گفتند و با خانواده هاي اتش نشانان فداكار و ايثارگر كشورمان ابراز همدردي كردند.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 435952
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *