۰

ابراز همدردی مسئولین آموزش و پرورش و دانش آموزان خاش با آتش نشانان فداکار حادثه پلاسکو + تصاوير

مسئولین آموزش و پرورش و دانش آموزان خاش به مناسبت شهادت تعدادی از آتش نشانان فداكار در حادثه ساختمان پلاسکو تهران با کارکنان آتش نشاني شهرستان خاش که در غم از دست دادن همکاران خود داغدار هستند، ابراز همدردی و دلجویی کردند و یاد و خاطر قهرمانان آتش‌نشان تهران را زنده نگهداشتند.
ابراز همدردی مسئولین آموزش و پرورش و دانش آموزان خاش با آتش نشانان فداکار حادثه پلاسکو + تصاوير
به گزارش تفتان ما، كاركنان و پرسنل آموزش و پرورش به همراه تعدادي از دانش آموزان با حضور در ایستگاه آتش نشانی خاش با آتش نشانان ابراز همدردی کرده و برای شادی روح شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو فاتحه قرائت کردند.
 
في الواقع حادثه غم انگيز ساختمان پلاسكو تهران كه با شهادت جمعي از عزيزان آتش نشان فداكار و ايثارگر رقم خورد باعث غم و اندوه مردم شهرستان خاش نيز شد و مردم از هر راه و طريقي و خصوصاً در فضاي مجازي اين غم بزرگ را به يكديگر و جامعه بزرگ آتش نشانان تسليت گفتند.
 
شركت كنندگان در اين مراسم نمادين بسيار زيبا، با همدردي با خانواده هاي صبور و شكيبا آتش نشانان فداكار و ايثارگر با روشن كردن شمع و قرائت فاتحه ياد و خاطره آن قهرمانان شهيد را گرامي داشتند و براي نجات يافتن ساير آتش نشانان ايثارگر زير آوار دعا كردند.
 
مردان دریادل آتش نشانی خاش که به سوگ و غم همکاران خود نشسته اند، این بار نيز با لباس آتش نشانی به استقبال دانش آموزان و مجموعه آموزش و پرورش شهرستان خاش آمدند و از ابراز همدردی‌ آنها قدردانی کردند.
 
* جامعه بزرگ آتش نشانان جانفشاني و فداكاري خود را به اثبات رسانده اند
معاون پشتیبانی و اداری مالی آموزش و پرورش شهرستان خاش در حاشيه اين برنامه در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: كاركنان آموزش و پرورش و دانش آموزان خاشي جهت تسلي خاطر جامعه آتش نشانان به ايستگاه آتش نشاني خاش مراجعه كردند.
 
محمد نبي كرد با تسليت شهادت جمعي از آتش نشانان ايثارگر و فداكار حادثه ساختمان پلاسكو تهران، گفت: ما همه قدردان زحمات بي شائبه و شبانه روزي آتش نشانان هستيم.
 
وي تصريح كرد: جامعه بزرگ آتش نشانان در بسياري از بحران ها و شرايط حساس همواره ثابت كردند براي خدمت به همنوعان و نجات مردم در حادثه هاي سخت و دشوار آماده جانفشاني و فداكاري دارند.
 
كرد با بيان اينكه حرفه آتش نشاني، حرفه اي ارزشمند و مقدس است، خاطرنشان كرد: آتش نشانان جهت نجات هموطنان و همنوعان گرفتار در حوادث و سوانح به دل حوادث مي زنند و در راستاي خدمت بي منت به مردم آماده ايثارگري هستند.
 
وي بيان كرد: حادثه ساختمان پلاسكو بسيار تجربه تلخ و غم انگيز بود و حاوي خلق صحنه هاي بسيار زيبا از فداكاري و ايثار است كه آتش نشانان عزيز همواره خالق اين صحنه هاي بسيار زيبا هستند.
 
معاون پشتیبانی و اداری مالی آموزش و پرورش شهرستان خاش خاطرنشان كرد: ترويج فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي رسالت اصلي سازمان آتش نشاني است و بايد مردم ايران اسلامي همواره براي پرسنل زحمتکش آتش نشانی دعا و آرزوي موفقيت كنند.
 
كرد با تشكر از دانش آموزان جهت ابراز همدردی شهادت جمعی از آتش نشانان در حادثه پلاسكو، اظهار كرد: بي ترديد بی شك شما آینده سازان این جامعه با درك خطرهایی كه ممكن است ما را در جامعه شهری تهدید كند می توانید درمدیریت بحرانها نقش آفرین باشید.
 
گفتنی است، ساختمان پلاسکو یکی از ساختمان‌های بزرگ و تجاری تهران که قدمت 53 ساله دارد که صبح روز پنجشنبه دچار آتش سوزی گسترده شده بود. از این ساختمان 17 طبقه به‌ عنوان اولین ساختمان مرتفع و مُدرن ایران یاد می‌شود.
 

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 435950
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *