امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

آیت‌الله هاشمي درس عملی ولایت‌مداری بود/ برجام هيچگونه تاثيري در معشيت و زندگي مردم نداشته است

24 دی 1395 ساعت 16:15

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: آیت‌الله هاشمي درس عملی ولایت‌مداری بود و مردم در مراسم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با مقام معظم رهبري بيعت مجدد كردند.


به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: تقوا در حقيقت بهترين توشه براي سفر آخرت است و قرآن كريم انسان را بارها و بارها به رعايت تقواي الهي و دوري از گناهان دعوت كرده است.
 
وي تصريح كرد: تقواي الهي انسان ار از درون تاريكي و سياهي به سمت روشنايي و نيكي هدايت مي كند و از خواسته هاي دنيوي و شيطاني باز مي دارد.
 
مولوي شهنوازي با تسليت رحلت آيت الله رفسنجاني، بيان كرد: اين روحاني عاليقدر محصول انقلاب اسلامي بود و يار ديرين امام و رهبري بود و در كنار مقام معظم رهبري امورات را انجام مي داد.
 
وي ادامه داد: مردم با بصيرت و انقلابي ايران به خوبي در مراسم تشيع جنازه آيت الله هاشمي شركت كردند و مشت محكمي بر دهان دشمنان زدند و نقشه هاي شوم آن ها را خنثي كردند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به پيام تسليت رهبر انقلاب به آيت الله رفسنجاني، گفت: خناسان مي خواستند در سالهاي گذشته آيت الله هاشمي را از رفيق ديرينش يعني رهبرمعظم انقلاب جدا و دور كنند اما آيت الله هاشمي همواره ياور رهبري بود و فقط برای انسجام و وحدت در کشور تلاش کرد.
 
وي با اشاره به 26 دي سالروز فرار شاه خائن از ايران اسلامي، بيان كرد: شاه انساني خود فروخته و ضد ميهن بود و مردم ايران اسلامي با مديريت و فرمان امام راحل اين خائن را ذليلانه از كشور فراري دادند و روزي بزرگ در تاريخ پرشكوه ايران اسلامي به ثبت رسيد.
 
مولوي شهنوازي به 24 دي سالروز تشكيل شوراي انقلاب به فرمان امام خميني(ره) در سال 1357، گفت: اين شورا، نهاد انقلابي تشكيل شده از شخصيت هاي برجسته و ياران امام راحل بود كه سبب انجام كارهاي بسياري بزرگي براي انقلاب در اين شورا شد.
 
وي با اشاره به سالروز شهادت جمعيت فدائيان اسلام، بيان كرد: 27 دي سالروز شهادت اعضاي اولين گروه و جمعيت مسلماني است كه با هدايت و درايت نواب صفوي پايه گذار جنگ مسلحانه براي مبارزه با استبداد و دشمنان داخلي بودند كه متاسفانه اعدام شدند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان با بيان اينكه در هفته هاي اخير بين سران قوا كشمش ها و ناهماهنگي هاي رخ داد، ادامه داد: متاسفانه اين مسائل سبب خوراك رسانه اي براي دشمنان و رسانه هاي خارجي شده است و اينها چیزى جز ریختن آب به آسیاب دشمن نیست.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه امسال باراني در اين شهرستان نيامده است، اظهار كرد: يكي از مهمترين سنت هاي حسنه و نيك نماز طلب باران است كه بايد مسلمانان در زمان خشكسالي بخوانند و از درگاه پروردگار متعال طلب باران كنند.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 435924

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/435924/آیت-الله-هاشمي-درس-عملی-ولایت-مداری-برجام-هيچگونه-تاثيري-معشيت-زندگي-مردم-نداشته

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir