۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

آیت‌الله هاشمي درس عملی ولایت‌مداری بود/ برجام هيچگونه تاثيري در معشيت و زندگي مردم نداشته است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: آیت‌الله هاشمي درس عملی ولایت‌مداری بود و مردم در مراسم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با مقام معظم رهبري بيعت مجدد كردند.
آیت‌الله هاشمي درس عملی ولایت‌مداری بود/ برجام هيچگونه تاثيري در معشيت و زندگي مردم نداشته است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: تقوا در حقيقت بهترين توشه براي سفر آخرت است و قرآن كريم انسان را بارها و بارها به رعايت تقواي الهي و دوري از گناهان دعوت كرده است.
 
وي تصريح كرد: تقواي الهي انسان ار از درون تاريكي و سياهي به سمت روشنايي و نيكي هدايت مي كند و از خواسته هاي دنيوي و شيطاني باز مي دارد.
 
مولوي شهنوازي با تسليت رحلت آيت الله رفسنجاني، بيان كرد: اين روحاني عاليقدر محصول انقلاب اسلامي بود و يار ديرين امام و رهبري بود و در كنار مقام معظم رهبري امورات را انجام مي داد.
 
وي ادامه داد: مردم با بصيرت و انقلابي ايران به خوبي در مراسم تشيع جنازه آيت الله هاشمي شركت كردند و مشت محكمي بر دهان دشمنان زدند و نقشه هاي شوم آن ها را خنثي كردند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به پيام تسليت رهبر انقلاب به آيت الله رفسنجاني، گفت: خناسان مي خواستند در سالهاي گذشته آيت الله هاشمي را از رفيق ديرينش يعني رهبرمعظم انقلاب جدا و دور كنند اما آيت الله هاشمي همواره ياور رهبري بود و فقط برای انسجام و وحدت در کشور تلاش کرد.
 
وي با اشاره به 26 دي سالروز فرار شاه خائن از ايران اسلامي، بيان كرد: شاه انساني خود فروخته و ضد ميهن بود و مردم ايران اسلامي با مديريت و فرمان امام راحل اين خائن را ذليلانه از كشور فراري دادند و روزي بزرگ در تاريخ پرشكوه ايران اسلامي به ثبت رسيد.
 
مولوي شهنوازي به 24 دي سالروز تشكيل شوراي انقلاب به فرمان امام خميني(ره) در سال 1357، گفت: اين شورا، نهاد انقلابي تشكيل شده از شخصيت هاي برجسته و ياران امام راحل بود كه سبب انجام كارهاي بسياري بزرگي براي انقلاب در اين شورا شد.
 
وي با اشاره به سالروز شهادت جمعيت فدائيان اسلام، بيان كرد: 27 دي سالروز شهادت اعضاي اولين گروه و جمعيت مسلماني است كه با هدايت و درايت نواب صفوي پايه گذار جنگ مسلحانه براي مبارزه با استبداد و دشمنان داخلي بودند كه متاسفانه اعدام شدند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان با بيان اينكه در هفته هاي اخير بين سران قوا كشمش ها و ناهماهنگي هاي رخ داد، ادامه داد: متاسفانه اين مسائل سبب خوراك رسانه اي براي دشمنان و رسانه هاي خارجي شده است و اينها چیزى جز ریختن آب به آسیاب دشمن نیست.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه امسال باراني در اين شهرستان نيامده است، اظهار كرد: يكي از مهمترين سنت هاي حسنه و نيك نماز طلب باران است كه بايد مسلمانان در زمان خشكسالي بخوانند و از درگاه پروردگار متعال طلب باران كنند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 435924
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *