۰
باز هم بار کج قاچاقچیان به مقصد نرسید؛

قاچاقچیان كالا نقره داغ شد/ جريمه يك ميليارد ريالي براي متهمان پرونده قاچاق كالا در خاش

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش گفت: با هوشياري ويژه ماموران نيروي انتظامي اين شهرستان؛ قاچاقچیان كالاهاي خارجي در حال حمل كالاها دستگير و به پرداخت مبلغ بيش از يك ميليارد ریال محکوم شدند.
قاچاقچیان كالا نقره داغ شد/ جريمه يك ميليارد ريالي براي متهمان پرونده قاچاق كالا در خاش
سرهنگ غلامرضا اربابي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد:‌ در راستاي اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین مقابله با قاچاق كالا و در پي تشديد اقدامات انتظامي،  ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاش در حال گشت زنی در محور خاش – زاهدان بودند که به یک دستگاه اتوبوس مشكوك شده و فرمان ایست را صادر مي كنند.
 
وي بيان كرد: پس از توقف خودروي اتوبوس و بازرسی های انجام شده، کالاهایی شامل بلبرینگ، پتو، پوشاک، چمدان، چای، روغن نارگیل، یخچال و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.
 
سرهنگ اربابي با بيان اینکه در اين رابطه سه متهم دستگیر شدند، گفت: متهمان به قاچاق كالا از چابهار به شهرستان زاهدان اعتراف كردند و پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي ارسال شده است.
 
وي خاطرنشان كرد: شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی با شروع رسیدگی و بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و پس از اخذ دفاعیات متهمان اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت متخلفين به میزان يك ميليارد و 48 ميليون ريال جزای نقدی و ضبط كالاهاي قاچاق به نفع دولت کرد.
 
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش همچنين از كشف و ضبط 127 دستگاه بخاري نفتي – برقي از يك دستگاه خودروي عبوري كاميونت در محور خاش – ايرانشهر(حوالي دهستان كارواندر) خبر داد و اظهار كرد: متهم به حمل كالاهاي قاچاق از چابهار اعتراف كرده و با توجه به عدم احراز مراحل قانوني، شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی، اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت متخلف به میزان 200 ميليون ریال جزای نقدی و ضبط كالاهاي مکشوفه به نفع دولت کرد.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 435838
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *