۰
یادداشت تفتان ما/ به قلم محمدامین میربلوچزهی

۹ دی حماسه ای برای نمایش وحدت و یکپارچگی/ مردمان مرزنشین سیستان و بلوچستان همگام با توده های ملت در ۹ دی ۸۸ و سالهای قبل و بعد از آن نشان داده اند که در اوج بیداری و آگاهی و بصیرت قرار دارند

حماسه 9 دی فرصتی ارزشمند برای نمایش وحدت و یکپارچگی اقشار مختلف مردم و عرصه ای شگفت برای حفظ آرمانهای بلند اسلام و انقلاب اسلامی است. در 9 دی 88 زمینه برای استحکام و قوت اسلام و ماندگاری ایران سربلند فراهم شد.
۹ دی حماسه ای برای نمایش وحدت و یکپارچگی/ مردمان مرزنشین سیستان و بلوچستان همگام با توده های ملت در ۹ دی ۸۸ و سالهای قبل و بعد از آن نشان داده اند که در اوج بیداری و آگاهی و بصیرت قرار دارند
به گزارش تفتان ما، ملت عاشورایی ایران اسلامی با تاسی از قیام ابی عبدالله الحسین (ع) و ادامه راه امام راحل و شهیدان از مقام معظم رهبری حمایت و ریشه های درخت تنومند اسلام را در کشور پایدارتر ساختند.

در 9 دی 88 انقلاب بزرگ ایران تولدی دوباره یافت و زیبایی های اسلام از سوی ملت عاشورایی به خوبی نمایش داده شد.

مردمان شیعه و سنی، مسیحی و کلیمی و اقلیت های دینی و فارس و بلوچ، ترک ، کرد، لر، عرب، گیلکی، ترکمن، گروهها و جناحهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در 9 دی 88 به سان دوران قبل و بعد از انقلاب نشان دادند که اسلام پایه و اساس کشور بوده و عبور از ارزشهای اسلامی امری ناممکن می باشد.

آنچه در 9 دی به ثبت رسید، نمایش اقتدار و اصالت ملت و رعایت خط قرمز مردم و مسئولان در ایران سربلند قرآن و دین و آئین اسلامی و پاسداری از ارزشهای انقلابی و ادامه راه شهیدان و امام و رهبری بود.

مردمان مرزنشین سیستان و بلوچستان همگام و همسو با اقشار و توده های ملت نیز در 9 دی 88 و سالهای قبل و بعد از آن نشان داده اند که در اوج بیداری و آگاهی و بصیرت قرار دارند و فارغ از هر گونه سلیقه مشارکت خود را برای حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب ابراز داشته و ادامه دهنده راه امام و رهبری هستند.

اقتدار و عظمت ایران اسلامی در وحدت و همبستگی اقشار ملت و وحدت و یکپارچگی نهفته و تاریخ گواهی می دهد که ایرانیان زیر بار ظلم و ستم مستکبران، طاغوتیان و استعمارگران نمی روند.

دشمنان اسلام و کشور در 38 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده اند که ایران سربلند نقشی بی بدیل در تحولات دنیا دارد و باید پای مذاکره با ایرانیان بنشینند و با درک درست از اوضاع برای حل مشکلات و معضلات جهانی و منطقه ای تدبیر کنند.

دستاوردهای ارزشمند مذاکره با قدرتهای دنیا نشان می دهد که ایران در حل معادلات دنیا نقشی اثرگذار داشته و دارد لذا باید سپاسگزار این نعمت بزرگ باشیم.

امید است در سایه الطاف پروردگار متعال و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان و حمایت و پشتیبانی ملت همیشه در صحنه شاهد رشد و توسعه، عمران و آبادانی ایران اسلامی باشیم.

نویسنده: محمدامین میربلوچزهی
انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 435810
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *