امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

حقوق هاي نجومي در حقيقت نقض حقوق شهروندي است/ حماسه ماندگار ۹ دي نماد ولايت پذيري ملت با بصيرت ايران اسلامي است

3 دی 1395 ساعت 15:03

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: حقوق هاي نجومي در حقيقت نقض حقوق شهروندي است و دولت بايد پيگير حقوق هاي نامتعارف و نجومي مديران باشد تا بتواند حقوق شهروندي را رعايت كند.


به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: انسان بايد همواره شكر نعمت خود را بجا بياورد و اين يك وظيفه الهي است و براي رسيدن به تقواي الهي يكي از مهمترين مسائل شكر نعمت است كه هم سبب افزايش نعمت نيز مي شود.
 
وي بيان كرد: نظم و انضباط در زندگي يكي از مهمترين تاكيدات اسلام است و برنامه ريزي و داشتن نظم در زندگي اجتماعي انسان را به كمال و موفقيت مي رساند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به حماسه عظيم و مردمي 9 دي، گفت: رمز پيروزي حماسه مردمي 9 دي ولايت فقيه بود و در حقيقت بصيرت در كنار ولايت فقيه سبب شد تا فتنه گران شكست بخورند و به زباله دان تاريخ انداخته شوند.
 

 
وي با بيان اينكه اتحاد و وحدت مردم در پيروزي حماسه 9 دي نقش مهمي داشت، افزود: در 9 دي سال 1388 ملت با بصيرت و هميشه در صحنه ايران اسلامي توانست با رهنمودها و فرمايشات رهبر معظم انقلاب چشم دشمن را كور و نقشه فتنه گران را نقش برآب كردند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه مسلمانان با وحدت و همدلي مي توانند نقشه هاي دشمنان اسلام را خنثي كنند، اذعان كرد: همواره آينده نگري و پيش بيني هاي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و بيداري ملت آزاده ايران اسلامي باعث شده تا خواص نتوانند آتش فتنه را گسترش دهند و مردم نيز به سبب داشتن ولايت فقيه هميشه پيروز ميدان بودند.
 
وي با اشاره به فرمايشات گوهربار رهبر معظم انقلاب در خصوص تقويت وحدت و برادري، گفت: شيعه انگليسي و سني آمريكايي تنها سبب تفرقه و جدايي مي شود و اين ترفند و توطئه استكبار جهاني و همدستانشان است كه نسبت به وحدت و اتحاد مسلمانان حسود هستند و مي خواهند  بذر جدايي و نفاق را بين آن ها بياندازند تا به اهدافشان دست پيدا كنند.
 

 
مولوي شهنوازي با اشاره به كشتار مسلمانان در سوريه، خاطرنشان كرد: متاسفانه در برخي از كشورهاي مسلمان منطقه اين روزها شاهد هستيم استكبار جهاني كودكان و زنان بي گناه و بي دفاع را به طرز فجيع و دردناكي به قتل مي رساند كه اين جنايات را به شدت محكوم مي كنيم و براي اين جنايتكاران آرزو مي كنيم تا نابود و تخريب شوند.
 
وي با اشاره به پيروزي شكوهمند مردم حلب، بيان كرد: پس از 4 سال جنايات تروريست ها و كشتن هزاران زن و مرد مظلوم و بي گناه حلب، بالاخره اين شهر از دست اين تروريست هاي جنايت كار آزاد شد.
 
مولوي شهنوازي با انتقاد شديد از حقوق هاي نجومي و عدم تعيين تكليف اين حقوق ها، ادامه داد: متاسفانه بجاي توليد اميد واقعي شاهد هستيم برخي ها اميد كاذب مي دهند و سخن از حقوق شهروندي به ميان مي آورند در صورتي كه حقوق هاي نجومي نقض حقوق شهروندي است.
 

 
خطيب جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به 7 دي سالگرد تشكيل نهضت سواد آموزي، گفت: از نظر دين مبين اسلام ابزار علم و دانش، "علم آموزي" است و امام راحل در ابتداي انقلاب با درايت و دورانديشي خود فرمان تشكيل و راه اندازي نهضت سواد آموزي را دادند و به بركت انقلاب مردم ايران اسلامي با سواد شدند.
 
وي به 5 دي سالروز تشكيل سپاه حفاظت هواپيمايي اشاره كرد و افزود: حمل و نقل از منظر سياست و اقتصاد بسيار حائز اهميت است و فرودگاه بايد مانند ساير پاينه ها از امنيت و دقت بسيار زيادي برخوردار باشند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به روز ثبت احوال، اظهار كرد: ثبت احوال در حقيقت محل اسرار و اطلاعات مهم ملت است و اين اداره از تابعيت ملت مسلمان و ايراني پاسداري و نگهداري مي كند و جايگاه اين نهاد در كشور بسيار حائز اهميت و مهم است.
 

.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 435722

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/435722/حقوق-هاي-نجومي-حقيقت-نقض-شهروندي-حماسه-ماندگار-۹-دي-نماد-ولايت-پذيري-ملت-بصيرت-ايران-اسلامي

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir