امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

نقض برجام بدعهدي و گستاخي آمريكا را بار ديگر بر همگان آشكار كرد/ اهل سنت سيستان و بلوچستان همواره حامي انقلاب هستند

26 آذر 1395 ساعت 14:11

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: نقض برجام بدعهدي و گستاخي آمريكا را بار ديگر بر همگان آشكار كرد و ماهيت استكبارجهاني روز به روز روشن تر مي شود.


به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: بهترین توشه جهت رستگاري تمامي انسان ها تقواي الهي است و بايد همگان به واجبات عمل و از محرمات دوري كنند تا در زندگي موفق باشند.
 
وي با اشاره به سالروز شهادت آيت الله مفتح و روز وحدت و دانشگاه، تصريح كرد: وحدت و دانشگاه در حقيقت دو ركن آموزش و علم ايران اسلامي و دو مركز مهم و تاثيرگذار در كشور هستند.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه حوزه ودانشگاه دو عامل بسيار مهم جهت رشد و توسعه ايران است، خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبري فرمودند:" ثمره وحدت حوزه و دانشگاه آبادانی دین و دنیای مردم باید بشود" لذا حوزه ها بايد به مسائل ديني، سياسي و اخلاقي بپردازند.
 
وي با تيريك پيروزي و آزادسازي شهر حلب از چنگال تروريست ها، گفت: حلب يكي از شهرهاي مهم سوريه است كه بيش از 4 سال در اختيار ترويست ها بوده اما با عنايت پروردگار و مقاومت و ايستادگي نيروهاي حزب الهي،  اين شهر آزاد شده است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش خاطرنشان كرد: آمريكا و رژيم صهيونيستي همواره گروه هاي تكفيري و تروريستي را در سوريه به جان يكديگر انداخته ولي رزمندگان و نيروهاي جوان سوريه توانستند شهر حلب را از آن ها پس بگيرند و آن ها را از شهر بيرون كنند.
 
وي با اشاره به رزمايش غرورآفرين محمدرسول الله، گفت: بي ترديد برگزاري اين رزمايش ها به اقتدار و عظمت ايران اسلامي مي افزايد و جاي تشكر و قدرداني دارد.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به فرارسيدن هفته وحدت و سالروز ولادت نبي مكرم اسلام(ص)، تصريح كرد: حضرت محمد(ص) منجي و نجات بخش عالم ست و اسلام همواره بر مسئله وحدت و صلح و صفا تاكيد مي كند.
 
وي با بيان اينكه 12ربيع الاول تا 17 ربيع الاول هفته وحدت نامگذاري شده است، گفت: شيعه و سني بايكديگر مشتركات بسيار زيادي دارند و لذا بايد اختلافات را كنار بگذارند و همگان به ريسمان الهي چنگ بزنند و از تفرقه و جدايي دوري و پرهيز كنند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به ديدار رهبر انقلاب با رمضان عبدالله، بيان كرد: مقام معظم رهبري فرمودند:" اگر اتحاد کشورهای اسلامی شکل بگیرد بعد از 25 سال اثر و نشانه‌ای از رژیم صهیونیستی نخواهد بود" لذا بايد همه ي مسلمانان جهان با اتحاد و وحدت سرنگوني و نابودي رژيم ظالم و ستمگر صهيونيستي را نزديك كنند.
 
وي با اشاره به نقض برجام توسط آمريكا، گفت: دولت بايد بر مسئله اقتصادمقاومتي به صورت عملي و جدي توجه كند و از فروش اموال نظام ايران اسلامي به قيمت بسيار پايين و غيرواقعي جلوگيري كند و آمار اقتصادمقاومتي را به مردم ايران ارائه كند.
 
وي اذعان كرد: اوباما رييس جمهور سابق آمريكا دوسال قبل در خصوص اينكه اگر مجلس آمريكا برجام را قبول نكند آن را وتو خواهيم كرد قول داده بود اما درحال حاضر خود مصوبه آمريكا را امضاء و تحريم ها را 10 سال ديگر عليه ايران اسلامي تمديد كرد و اين درحقيقت نقض آشكار برجام است.
 
مولوي شهنوازي اظهار كرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامي با تدبير و دورانديشي خود همواره بر لزوم بدعهدي و گستاخي آمريكا تاكيد مي كردند اما در آن زمان اين براي بعضي از دولتمردان روشن و واضح نبود اما با نقض برجام توسط اوباما اين مسئله براي همگان روشن و واضح و آمريكا بعنوان بدعهدترين كشور به جهان معرفي شد.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 435628

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/435628/نقض-برجام-بدعهدي-گستاخي-آمريكا-بار-ديگر-همگان-آشكار-كرد-اهل-سنت-سيستان-بلوچستان-همواره-حامي-انقلاب-هستند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir