۰
آناهیتا نعمتی؛

مسئولان قدردان مردم سیستان و بلوچستان باشند/ رفع مشکلات استان با همت ملی امکان پذیر است

بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: سیستان و بلوچستان باید با همت ملی و دید بزرگتر دیده شود تا مشکلات منطقه رفع شود.
مسئولان قدردان مردم سیستان و بلوچستان باشند/ رفع مشکلات استان با همت ملی امکان پذیر است
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما آناهیتا نعمتی در گفتگو با اوشیدا اظهار داشت: در بازدید از مدارس سیستان، دانش آموزان آن را با استعداد، مودب و معصوم دیدم همچنین معصومیت، مظلومیت و صبوری فرزندان منطقه را بی نظیر می بینم.

نعمتی ابراز داشت: با اینکه ۱۹ سال قبل سفری کوتاه به زاهدان داشتم اما برای اولین بار به زابل سفر کرده و با شور و عشق این مسیر را پیموده ام.

وی با بیان اینکه، از نزدیک روحیه مردم صبور، خوش قلب و مهربان این خطه را درک کردم ادامه داد: از فاصله ی دور بارها از طریق اخبار و سایر برنامه ها با مشکلات مردم زابل به ویژه مسئله ریزگردها آشنا شده ام و به دلیل اینکه استعدادهای نهفته ی مردم سیستان و بلوچستان نادیده گرفته شده است بسیار ناراحت و دلگیر شدم.

همتی با عنوان اینکه، بنیاد دستهای مهربان تنها با یک نامه، بلافاصله کمک های خود را روانه ی سیستان کرده است ابراز داشت: این بنیاد خصوصی است و هیچ گونه وابستگی به نهادهای دولتی ندارد همچنین آرزوی من همیشه فعالیت در امور عام المنفعه و کمک به نیازمندان بوده است بنابراین طبق خواست پروردگار در این راه قرار گرفته ام.

بازیگر سینما و تلویزیون با عنوان اینکه، دانش آموزان سیستان هیچی نداشتن را تحمل می کنند تصریح کرد: مسولان استان، صدای مظلومیت مردم سیستان و بلوچستان را به گوش مسولان بالاتر در کشور برسانند تا شاهد آبادانی این منطقه نیز باشیم.

وی بیان داشت: بنیاد مهربانی بدون هیچ نیازی به شعبه و تبلیغ خیلی بدون سرو صدا کار خود را در اینجا انجام می دهد و کماکان هدایای خود را در شهرها و استان های دیگر نیز ارسال خواهد کرد.

نعمتی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان پهناورترین استان کشور به شمار می آید و داشتن وضعیت فعلی آن جای بسی تاسف دارد بنابراین رفع مشکلات آن باید در دستور کار مسولان قرار گیرد.

بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: آرزو دارم در سفر بعدی به سیستان وضعیت بهتر و مطلوبتری را در منطقه شاهد باشم و مشکلاتی را که مردم با صبوری و عشق تحمل کرده و در زیر چهره ی معصوم پنهان می کنند رفع شده باشد.

نعمتی تاکید کرد: مردم سیستان بسیار صبور هستند به طوری حتی کلمه ای گلایه از آنان نشنیدم بنابراین انتظار می رود مسولان قدردان این مردم باشند چرا که گوهری گرانبها برای کشور به شمار می روند.

انتهای پیام/اوشیدا
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 435462
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *