۰
عضو مجلس خبرگان رهبری:

برخی انقلابی‌های چشمانشان را به بیگانگان دوخته‌اند/ آمریکا به کدام تعهدات خود عمل کرده است؟

حجت‌الاسلام شبستری گفت: مسئولین ما باید به داشته‌های خودشان تکیه کنند و با اعتماد به جوانان انقلابی اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشند تا چشمشان به دست بیگانگان نباشد.
برخی انقلابی‌های چشمانشان را به بیگانگان دوخته‌اند/ آمریکا به کدام تعهدات خود عمل کرده است؟
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما حجت الاسلام جواد مجتهدی شبستری در گفت‌‌وگو با خبرنگار آناجاظهار داشت: 13 آبان یادآور رخدادهای مهمی از جمله دستگیری امام خمینی(ره) در سال 42 و تبعید ایشان به ترکیه است، در سال 57 دانش آموزان و دانشجویان به دخالت آمریکا در امورات ایران اعتراض کردند و در پی این اعتراظات جسورانه و انقلابی نهایتا در سال 58  موفق به تسخیر لانه‌‌ی جاسوسی آمریکا شدند.
وی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و ادامه داد: امسال هم مثل سال‌های گذشته در راهپیمایی حضور پیدا خواهیم کرد و حتی پرشورتر از هرسال گردهم خواهیم آمد، تا استقلال ایران و نفرت خود از مستکبرین و آمریکا که نماد ظلم و ستم هستند و به طور مستقیم و غیر مستقیم در جنگ‌‌ها و مبارزات منطقه مانند یمن و بحرین و عراق و سوریه دخالت می‌‌کنند، نشان دهیم.
نماینده آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شجاعت شهید حسین فهمیده، ابراز داشت: امام خمینی (ره) این شهید را الگوی نماد و ایثار نامیده و رهبر ما خطاب کردند، درسی که شهید حسین فهمیده به جوانان امروز می دهد، از خود گذشتگی در راه عقیده و اعتقادات و مبارزه با استکبار و زیر بار ذلت نرفتن است.
وی با اشاره به بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا در ایران تصریح کرد: عده‌‌ای می‌‌گویند اگر این دفتر در ایران تاسیس شود ایران از نظر فرهنگ و اقتصاد و آموزش  پیشرفت می‌‌کند و سرمایه گذاران خارجی در ایران زیاد می‌‌شوند ولی باید به نظر مردم و مقام معظم رهبری توجه کنند چرا که پیشرفت و اقتدار ایران نگاه به درون کشور و داشته‌‌های خود کشور است.
شبستری یادآور شد: متاسفانه بعضی‌‌ها به فرمایشات رهبری توجه نمی‌کنند و نگاهشان را به بیرون از کشور دوخته‌‌اند، اگر مسئله‌‌ی فرهنگ است که فرهنگ غنی اسلامی نیازی به فرهنگ غربی ندارد و اگر مسئله‌ی اقتصاد است که اقتصاد مقاومتی نیازی به بیگانه ندارد، ما مخالف ارتباط با کشورهای دیگر نیستیم ولی نباید تمام امیدمان به کشور های دیگر باشد.
وی در پایان اذعان داشت: آمریکا و کشورهای امثال آن مگر تا بحال به تعهدات خودشان عمل کرده‌‌اند، که حالا هم عمل کنند؟! متاسفانه بعضی‌‌ها چشمشان به دست بیگانگان است ولی باید نگاهشان به نیروهای انقلابی داخل کشور باشد.
انتهای پیام/راه دانا
 
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 435282
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *