امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

يوم الله 13 آبان بهترين فرصت جهت پاسخ به گستاخي هاي استكبار جهاني است/ مسئولان بجاي تفكر به افسانه خيالي برجام بفكر حل مشكلات مردم باشند

7 آبان 1395 ساعت 15:25

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: يوم الله 13 آبان بهترين فرصت جهت پاسخ به گستاخي هاي استكبار جهاني است و اين روز در حقيقت حركتي براي پيروزي انقلاب بود و دانش آموزان و نوجوانان بايد با بصیرت‌افزایی از انقلاب و نظام پاسداری کنند.


به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: مسلمانان بايد به فكر آخرت خود باشند چرا كه اين دنيا فاني و گذراست و بايد با رعايت تقواي الهي راه هاي حق از باطل را تشخيص دهند و براي رسيدن به تقرب الهي گام بردارند.
 
وي تصريح كرد: صبر يكي از عوامل مهم براي تقرب الهي است كه بايد مومنان در برابر مشكلات صبور باشند چرا كه پروردگار متعال اين مشكلات و بيماري ها را معياري جهت سنجش مسلمانان قرار داده و ميزان جهاد و صبوري آن ها را محك مي زند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به فرارسيدن سالروز شهادت شهيد فهميده و روز ملي مبارزه با استكبارجهاني، گفت: شهيد 13 ساله با سرمشق قرار دادن فرهنگ ايثارگري و فداكاري براي دفاع از خاك و ناموس جان خود را نثار كرد كه اين نوجوان براي نسل جديد جامعه بايد الگو باشد.
 
وي با تاكيد بر حضور گسترده و عظيم مردم در راهپيمايي دشمن شكن 13 آبان، خاطرنشان كرد: همگان بايد با تمام قدرت و قوا در اين راهپيمايي شركت كنند و به استكبار جهاني ثابت كنند كه ملت غيور و با بصيرت ايران اسلامي هرگز به آمريكا اعتماد نمي كنند و تا خون در رگ دارند براي مبارزه با اين دشمن گرگ صفت مبارزه مي كنند.
 
وي با اشاره به به جنايت هاي گروهك تكفيري و تروريستي داعش در منطقه، گفت: اين گروهك جنايتكار ابزار دست آمريكا و اسرائيل است و همواره برنامه ها و اهداف پليد و شوم آن ها را در منطقه اجراء مي كند.
 
مولوي شهنوازي افزود: در عصركنوني مملت ولايتمدار ياران اسلامي با استكبار ستيزي بي نظير خود همواره با هوشياري در برابر توطئه ها و نيرنگ هاي شوم آمريكا و ايادي آنان ايستادگي كرده و اجازه نخواهند داد تا آمريكاي جنايتكار دسيسه هاي خود را در ايران پياده و برنامه ريزي كند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، گفت: استكبار جهاني و ايادي آنان همواره در دنيا به دنبال محو و تخريب تفكر اسلام و بيداري اسلام بوده اند و آنها مي خواهند دين ناب محمدي را وارونه جلوه دهند و ديني خشن به جهان معرفي كنند كه هميشه در اين راه با شكست روبرو مي شوند و به اهداف ننگين خود نمي رسند.
 
وي ادامه داد: رهبر انقلاب مي فرمايند: " راه از پای درآوردن انقلاب توسط دشمن موضوع نفوذ است" كه بايد ملت آگاه و هوشيار ايران اسلامي از نفوذ دشمنان به خاك مهين عزيزمان جلوگيري كنند و زره اي از اعتقادات خود كوتاه نياييند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به صدور قطعنامه مجلس اروپا در راستاي بهبود ارتباطات با ايران اسلامي، بيان كرد: به راستي صدور چنين قطعنامه اي كه جهت بهبود و مناسب سازي ارتباطات با ايران اسلامي از سوي اروپا انجام شده بايد با تامل و تفكر انجام شود تا مبادا با دست خود راه نفوذ دشمن به ايران را بازكنيم.
 
وي به روز پدافند غيرعامل اشاره كرد و گفت: اهميت اين موضوع بسيار مهم است و پدافند غيرعامل براي شهرستان خاش بسيار ضروري است و صنايع در كنار مزايا براي منطقه بعضاً در صورت كوچكترين سهل انگاري سبب اتفاقات و وقايع جبران ناپذيري مي شود پس بايد موضوع پدافند غيرعامل را جدي بگيريم و در راستاي كسب آموزش هاي اين مهم تلاش كنيم.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به شهادت شهيد آيت الله قاضي، گفت: اين شهيد والامقام از جهادگران و بزرگمردان انقلاب بودند و از سال 1342 در محضر امام راحل مشغول به فعاليت بودند و سختي ها و مشقت هاي بسياري را متحمل شدند كه در آخر نيز به دست طاغوتيان به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 435073

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/435073/يوم-الله-13-آبان-بهترين-فرصت-جهت-پاسخ-گستاخي-هاي-استكبار-جهاني-مسئولان-بجاي-تفكر-افسانه-خيالي-برجام-بفكر-حل-مشكلات-مردم-باشند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir