۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

مسئولان بايد حقوق معلمان را از غارتگران صندوق ذخيره فرهنگيان پس بگيرند/ وابستگان به فتنه نبايد بر روي كرسي وزارت خانه ها بنشينند

امام جمعه شهرستان خاش گفت: مسئولان بايد حقوق معلمان را از غارتگران صندوق ذخيره فرهنگيان پس بگيرند و برخوردي قاطع و جدي با اين اختلاس كنندگان داشته باشند و مجلس شوراي اسلامي نيز نبايد به نقش آفرينان فتنه 88 راي اعتماد بدهد.
مسئولان بايد حقوق معلمان را از غارتگران صندوق ذخيره فرهنگيان پس بگيرند/ وابستگان  به فتنه نبايد بر روي كرسي وزارت خانه ها بنشينند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: احياي فريضه مهم امر به معروف و نهي از منكر در تقريب الهي بسيار تاثيرگذار است و بايد مومنان اين فريضه را سرلوحه زندگي خود قرار دهند.
 
وي با بيان اينكه خواهران بايد حجاب خود را كه درواقع يك امر به معروف است رعايت كنند، تصريح كرد: جامعه ما يك جامعه ديني و مذهبي است و بايد زنان و مردان تمامي مسائل دين ناب محمدي را رعايت و اطرافيان را به امر به معروف و نهي از منكر دعوت كنند.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به فرارسيدن هفته بسيج دانش آموزي، گفت: 13 آبان روز شهادت شهيد حسين فهميده و روز مبارزه با آمريكاي جنايتكار است و در اين روز بايد فرياد و مبارزه مرگ برآمريكا گوش جهان را به خروش در بياورد و بايد ثابت كنيم كه ملت با بصيرايران اسلامي چپاول گران را همواره به زباله دان تاريخ مي سپارند و حقوق مظلومان را از ظالم مي گيرند.
 
وي خاطرنشان كرد: جوانان و دانش آموزان امروز حراست كنندگان و محافظان آرمان هاي جوانان ديروز هستند و اين وظيفه و دين را بايد به نحو احسنت انجام دهند و تا رسيدن به اين هدف نبايد از كار خود دست بردارند.
 
امام جمعه شهرستان خاش بيان كرد: بسيج دانش آموزي يكي از مهمترين مراكز ايجاد نشاط در بين قشرجوان و دانش آموزان است كه بايد اين بسيج گسترش پيدا كند و جوانان بسياري را عضو خود كنند چرا كه در جامعه كنوني اين مهم يكي از ضروريات و الزامات است.
 
وي همچنين با اشاره به مناظره دو كانديداهاي آمريكا، تاكيد كرد: اين كانديدا در هر مناظره و نشستي سخن از ايران اسلامي به ميان مي آورند كه اين نشان از عظمت و بزرگي جمهوري اسلامي در دنيا دارد كه استكبار جهاني از اين كشور اسلامي احساس خطر و هراس دارد.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در ديدار با رئيس جمهور ونزوئلا، گفت: رهبر انقلاب در اين ديدار فرمودند:" باید در مقابله با ایالات متحده آمریکا ایستاد و مقاومت عاقلانه کرد و سیاست‌ها آمریکا در 15 سال گذشته با شکست مواجه شده است" كه ملت با بصير و آگاه ايران اسلامي بايد اين فرموده رهبر انقلاب را همواره سرمشق زندگي خود قراردهند و هيچوقت به آمريكا نمي شود اعتماد كرد.
 
وي گفت: رهبر انقلاب در زمينه مقابله با تروريسم مي فرمايند: "یک اراده جدی از طرف عقلای جهان و دولت‎های قدرتمند باشرف نیاز است تا بتوان با پدیده تروریست مقابله کرد و از آنجا که آمریکا در عمل به فکر ریشه‎کن شدن تروریست نیست، فقط به منافع خود فکر می‎کند و به فکر ملت‎ها نیست، نمی‏‎تواند در مبارزه با تروریسم موفق باشد."
 
حجت الاسلام ميري با بيان اينكه به ماه صفر نزديك مي شويم، تصريح كرد: بايد از اين روزهاي باقي مانده ماه محرم الحرام به نحو مطلوبي بهره بگيريم و در سوگ و ماتم سرور و سالار شهيدان امام حسين(ع) اشك بريزيم و به عزاداراي بپردازيم شايد تا سال ديگر زنده نباشيم و حسرت اين ايام را نخوريم.
 
وي با اشاره جنگ نرم دشمنان، خاطرنشان كرد: والدين و خانواده ها بايد همواره مراقب فرزندان خود در محيط هاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي باشند و نبايد آنها را اجازه دهند تا وارد اين محيط ها شوند چرا كه با رها كردن آنها در اين شبكه ها ضربات جبران ناپذيري به فرزندانشان زده خواهد شد و آنها را از مسير درست منحرف مي كند و از واجبات ديني نيز دور خواهد كرد.
 
امام جمعه شهرستان خاش اذعان كرد: فضاي مجازي يك تهديد و آسيب جدي براي نسل جديد جامعه است كه متاسفانه نمي توانند از مسائل آن تحليل درستي داشته باشند و همين مهم سبب مي شود تا بسياري از مواقع مطالبي كه در اين فضا منتشر مي شود فوراً تاثيربگذارد و با اعصاب و روان افراد بازي مي كند و بعضاً نيز افراد دچار بسياري از بيماري هاي روحي و رواني نيز مي شوند.
 
رييس شوراي فرهنگي شهرستان خاش با اشاره به تغيير وزاري كابينه دولت روحاني، گفت: اين استعفاها و تغييرات جنبه انتخاباتي داشته و در شرايط كنوني كشور اين تغييرات به صلاح نظام نبود.
 
وي با اشاره به ابلاغ سياست هاي انتخاباتي توسط رهبر فرزانه انقلاب، بيان كرد: يكي از مهمترين شاخص هاي انتخابات مسئله"فتنه" بوده است كه بايد دولت به اين مسئله مهم توجه كند.
 
وي با اشاره به اختلاس 8 هزار ميلياردي صندوق ذخيره فرهنگيان، اظهار كرد: اين اختلاس يكي از بزرگترين اختلاس هاي تاريخ و رسوايي بزرگ براي ايران است كه بايد هرچه زودتر مسئولان مربوطه با جديت تمام حقوق قشرزحمتكش فرهنگي را از اين غارتگران پس بگيرند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 435072
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *