۰
سرلشگر جعفری:

تمام برنامه‌های دشمنان در منطقه علیه ایران خنثی شده است/توان سپاه ۱۰ برابر سال آخر جنگ تحمیلی است

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه دشمنان عزم خود را برای مقابله با پیشرفت انقلاب اسلامی جزم کردند، اظهار کرد: خداوند مدافع انقلاب بوده و تاکنون تمام توطئه‌ها خنثی شده است.
تمام برنامه‌های دشمنان در منطقه علیه ایران خنثی شده است/توان سپاه ۱۰ برابر سال آخر جنگ تحمیلی است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،سرلشکر محمدعلی جعفری صبح امروز در مراسم افتتاحیه نخستین دوره تحصیلی دانشجویان دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع)، یاد تمام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی نگه‌داشت.
وی با گرامیداشت یاد امام (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروز وظیفه مهم و خطیری به عهده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذاشته شده و باید تلاش کند این دانشگاه به عنوان دانشگاه نمونه معرفی شود.
فرمانده کل سپاه با اشاره به تاسیس نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه از بدو تاسیس درگیری با آمریکا را آغاز کرده و یکی از عملیاتی‌ترین نیروهاست.
وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه پس از دوران دفاع مقدس در صحنه نبرد دریایی در خلیج فارس و تنگه هرمز حضور فعال داشته است.
سرلشکر جعفری با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه به دلیل حساسیت بالای منطقه خلیج فارس تهدیدهای دشمن را مد نظر داشته است، یادآور شد: این امر موجب شده تا این نیرو همواره عملیاتی باشد.
وی گفت: خطوط دفاعی نازعات و دفاع از جزایر در خلیج فارس و همچنین تربیت نیروهای جهادی و تکاوری زمینه را برای ساخته شدن نیروها در نیروی دریایی سپاه را فراهم کرده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: سپاه برای حفاظت از انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌های ماموریتی شکل گرفته و از بدو تاسیس با ضد انقلاب داخلی در شهرها درگیر شد و پس از آن در دوران دفاع مقدس حضور داشته است.
به گفته وی امروز پس از گذشت ۳۸ سال از انقلاب اسلامی سپاه با این عمر خدمتی با کوله باری از تجربه دفاعی و امنیتی یکی از پر قدرت‌ترین نیروهای مسلح است.
 روحیه شهادت‌طلبی عامل معنوی اصلی رزم سپاه است
جعفری با بیان اینکه ایمان و روحیه شهادت‌طلبی عامل معنوی اصلی رزم سپاه است، گفت: سپاه تنها نیروی قدرتمند دفاعی برای امنیت کشور و منطقه است و خداوند را شکر می‌کنیم که توفیق خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را داریم.
وی با تصریح بر اینکه تنها انتظار خداوند از مومنان واقعی یاری کردن دین خدا است، خاطرنشان کرد: لباس مقدس پاسداری لباس دفاع از دین و پاسداری از اسلام عزیز است.
فرمانده کل سپاه افزود: توفیق پاسداری از اسلام زمانی مضاعف می‌شود که سپاه به غیر از ماموریت دفاعی و امنیتی از ماموریت‌های دفاع از انقلاب برخوردار بوده و در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ماموریت دارد و باید با تهدیدهای نرم به ویژه با تهدیدهای فرهنگی و اجتماعی مقابله کند.
وی با اشاره به اینکه در مجموعه‌های تربیتی و آموزشی باید در گام نخست به وظیفه خطیر جنگ نرم توجه شود، گفت: تفاوت سپاه با دیگر نیروها ماموریت حفظ انقلاب اسلامی است.
تمام برنامه‌های دشمنان در منطقه علیه ایران خنثی شده است
جعفری مقابله با تمام تهدیدها علیه انقلاب اسلامی را وظایف و تکلیف سپاه دانست و یادآور شد: این امر وظایف ما را مضاعف می‌کند.
وی یادآور شد: فردی که برای حفظ انقلاب اسلامی وارد سپاه می‌شود باید با تمام ابعاد این ماموریت آشنا شود و بداند این وظیفه سنگین است.
فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه دشمنان عزم خود را برای مقابله با پیشرفت انقلاب اسلامی جزم کردند، اظهار کرد: خداوند مدافع انقلاب بوده و تاکنون تمام توطئه‌ها خنثی شده است.
وی با بیان اینکه یکپارچگی برای حفظ انقلاب در تمام مسؤولانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، وجود دارد، متذکر شد: اگر این وضعیت تداوم داشته باشد به لطف خدا شاهد پیشرفت روز افزون انقلاب اسلامی خواهیم بود.
جعفری یادآور شد: در منطقه تمام برنامه‌های دشمنان خنثی شده و موفقیت با انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی است.
وی با تصریح بر اینکه شعاع نورانی انقلاب اسلامی در منطقه درخشیدن گرفته است، افزود: این امر به برکت خون شهدا تحقق پیدا کرده است.
فرمانده کل سپاه شعار و محور اصلی انقلاب اسلامی را مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی دانست و متذکر شد: تاکنون این تکلیف الهی نصیب انقلاب اسلامی شده و با درایت مقام معظم رهبری تا ظهور امام عصر(عج) ادامه پیدا می‌کند.
وی گفت: پاسداران باید به وظایف خود در بخش‌های مختلف آشنایی داشته باشند و این توانمندی تخصصی برای سپاه ایجاد شده است.
شکست آل‌سعود خائن در مقابل مردم ستمدیده یمن
جعفری توان سپاه را ۱۰ برابر سال آخر جنگ تحمیلی عنوان کرد و متذکر شد:  این امر به دلیل نیاز دفاعی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است.
به گفته وی، در بخش‌های موشکی، پهپاد، نیروی زمینی و دریایی و سپاه‌های استانی که در مقابل تهدید نرم تلاش می‌کنند به صورت یکپارچه با محوریت معنویت، اعتقادها و باورهای دینی، پیشرفت حاصل شده است.
فرمانده کل سپاه توجه به موضوع تربیت را ضرورت دانست و گفت: این امر مقدم بر آموزش است زیرا روحیه و انگیزه را تقویت می‌کند.
وی عامل اصلی موفقیت سپاه را تربیت دینی و بصیرت سیاسی پاسداران عنوان کرد و یادآور شد: پاسداران به وظیفه الهی خود عمل می‌کنند و این امر ارتباط مستقیم با تقوا و اعتقادهای رزمندگان ما دارد.
جعفری گفت: امروز شاهد شکست‌های آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و همپیمانان آنها از جمله آل‌سعود خائن که در برابر ملت تحت ستم یمن شکست خورده، در منطقه هستیم.
به گزارش فارس وی با اشاره به اینکه افتخار ما به مبارزه، جهاد و دفاع از انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: هر قدر این زمینه را در خود بیشتر فراهم کنیم خداوند مسیر را به ما نشان می‌دهد و توفیق و موفقیت را نصیب ما می‌کند.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: با وجود دشمنان تاکنون توفیق الهی در تمام عرصه‌ها به ویژه عرصه‌های امنیتی و دفاعی نصیب ما شده است.
 
انتهای پیام/دانا
پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 435046
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *