۰
همزمان با هفته تربيت بدني و ورزش؛

ورزشكاران خاشي گلزار شهداء را گلباران كردند/ تصاوير

به مناسبت هفته تربيت بدني و ورزش، قبور مطهر شهداي شهرستان خاش با حضور ورزشكاران و جمعي از مسئولين اين شهرستان غبار روبي و عطرافشاني شد.
ورزشكاران خاشي گلزار شهداء را گلباران كردند/ تصاوير
به گزارش تفتان ما، ورزشكاران، خانواده شهداء و جمعي از مسئولان شهرستان خاش به مناسبت فرارسيدن هفته تربيت بدني و ورزش با حضور در آئین غبار روبی و عطر افشانی گلزار محمدي و قطعه شهداء شهرستان خاش و اداي احترام به مقام شامخ شهداء، ياد و خاطره اين سرو قامتان تاريخ را گرامي داشتند.
 
رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش در حاشيه برگزاري اين آيين معنوي، در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار كرد: اين برنامه با هدف تعمين بخشيدن به درس آشنايي با ارزش ها و جايگاه شهداء برگزار شده كه اينگونه برنامه ها ظرفيت بسيار بزرگي در فرهنگ سازي ارزش هاي اسلامي در نسل هاي آتي جامعه ايجاد خواهد كرد.
 
عبدالغفور قلندرزهي با بيان اينكه شهداي هشت سال جنگ تحميلي حق بزرگي بر گردن ما دارند، تصريح كرد: جوانان ورزشكار بايد راه اين شهداء والامقام را ادامه دهند و خواسته هاي آنان را نيز انجام و ارزش ها و دستاوردها را به نسل هاي ديگر شانه به شانه منتقل كنند.
 
وي با بيان اينكه تجديد ميثاق با شهداء در حقيقت پاسداشت خون آنان و تجديد بعيت با شهداء و امام راحل است، اظهار كرد: در عصركنوني وظيفه همه آحاد ملت شهيد پرور و با بصيرت ايران اسلامي است كه رهرو شهداء و امام راحل باشند و در جهت تحقق آرمان هاي والاي آنان گام بردارند و ذره اي از اهداف نظام جمهوري اسلامي دست برندارند.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ در ادامه، ورزشكاران شهرستان خاش با در دست داشتن گل و گلاب، گلزار محمدي و قطعه شهداء اين شهرستان را غبارروبي و عطرافشاني كرده و يك بار ديگر با آرمان هاي شهداء و امام شهيدان تجدید عهد و پیمان کردند.  
 

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب: 435036
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *