مقابله ماموران نظم و امنیت با سارقان؛

انهدام باند سارقان منزل و خودرو با 40 فقره سرقت در خاش/ هوشیاری مردم سرنخ دستگیری باند مخوف سارقان

27 مهر 1395 ساعت 8:17

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش از دستگیری باند سارقان حرفه اي منزل و خودرو با 40 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.


سرهنگ غلامرضا اربابي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در راستای ارتقای احساس امنیت شهروندان و برخورد قاطع و قانونی با اخلالگران نظم و امنیت و در پي چندفقره سرقت منازل و قطعات خودرو در طي هفته هاي اخير در شهرستان خاش شبكه منابع فعال و كليه عوامل بسيج شدند و با استفاده از امکانات درون و برون سازماني، اين مورد در دستور كار ويژه ماموران قرار گرفت.
 
وي گفت: با تلاش شبانه روزي ماموران نيروي انتظامي شهرستان خاش در نهايت طي عملياتي پيچيده و غافلگيرانه و با به دست آوردن سرنخ هاي بجا مانده از سارقان، 5 نفر از سارقان دستگير شدند.
 
سرهنگ اربابي بابیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده به 40 فقره سرقت اعتراف کردند، تصريح كرد: همچنين از محل مخفيگاه سارقان، لوازم منزل و قطعات داخلي خودرو كشف و ضبط شد و تلاش پليس جهت شناسايي ساير همدستان متهمان و ديگر اعمال خلاف آنها کماکان ادامه دارد.
 
وي با بيان اينكه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، اذعان كرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
 
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش با تقدير از همکاری مردم با پلیس، اظهار كرد: دستگيري مخلان امنيت و آسايش مردم در اين شهرستان نتیجه تعامل و همکاری خوب شهروندان با پلیس است و دقت در تحرکات مشکوک  افراد و گزارش آن به پلیس، نقش بسيار موثري در موفقیت ها و نتايج ماموریت های پلیس و ایجاد امنیت در منطقه دارد.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 435026

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/435026/انهدام-باند-سارقان-منزل-خودرو-40-فقره-سرقت-خاش-هوشیاری-مردم-سرنخ-دستگیری-مخوف

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir