۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

اولياء و والدين نقش بسيار مهمي در تربيت فرزندان دارند/ حمله آل سعود به مردم بي گناه يمن محصول همكاري مشترك آمريكا، اسرائيل و آل سعود بود

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: اولياء و والدين نقش بسيار مهمي در تربيت فرزندان دارند و بايد با آموزش و پرورش همكاري كنند چرا كه آموزش و پرورش به تنهايي نمي تواند دانش آموزان را تربيت كند.
اولياء و والدين نقش بسيار مهمي در تربيت فرزندان دارند/ حمله آل سعود به مردم بي گناه يمن محصول همكاري مشترك آمريكا، اسرائيل و آل سعود بود
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگران را به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: يكي از راه هاي تقواي الهي انجام واجبات و ترك محرمات است و محور اصلي نهضت امام حسين(ع) احياء فريضه مهم امر به معروف و نهي از منكر بود.
 
وي با بيان اينكه همگان بايد فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر را انجام دهند، تصريح كرد: درس آزادي، مبارزه با استكبار، احياي دين و ولايتمداري را امام حسين(ع) به همه جهانيان در واقعه عاشورا آموخت.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به روز نابينايان، گفت: همه مردم جامعه بايد به نابينايان توجه كنند و آنها را جزئي از افراد جامعه و خانواده بدانند و با انها به نحوي برخورد نكنند كه سبب شود آنها احساس پوچي و حقارت كنند.
 
وي با بيان اينكه ال سعود مردم مظلوم يمن را به خاك و خون كشيده، خاطرنشان كرد: آل سعود 700 نفر از مردم بي گناه و بي دفاع يمن را شهيد كرده و اين حركات توسط آمريكا و استكبار جهاني حمايت مي شود.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه سازمان هاي ملل در مقابل تجاوز آل سعود به مردم يمن سكوت كرده است، گفت: جنايات فيجع و دردناك آل سعود در منطقه خشم و غضب بسياري از جهانيان را سبب شده كه بايد در اين خصوص سازمان هاي حمايت از حقوق بشر پاسخگو باشند.
 
وي با اشاره به فتنه 88، بيان كرد: ملت هميشه در صحنه و بيدار ايران اسلامي بايد بصيرت خود را افزايش دهند و نگذارند فتنه 88 بار ديگر تكرار شود و شعار "هیهات من الذله" را ادامه دهند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به روز پيوند اولياء و مربيان، اظهار كرد: اولياء و والدين بايد دانش اموزان را در خانواده تربيت كنند و با آموزش و پرورش همكاري كنند چرا كه اموزش و پرورش به تنهايي نمي تواند دانش اموزان را تربيت كند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 435018
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *