۰
قاچاقچی نفت سفيد نقره داغ شد؛

جلوگیری از قاچاق و خروج 52 هزار لیتر نفت سفيد در خاش

رئیس تعزیرات حکومتی خاش از كشف و ضبط 52 هزار ليتر نفت سفيد از دو دستگاه كشنده و تريلي در اين شهرستان خبر داد.
جلوگیری از قاچاق و خروج 52 هزار لیتر نفت سفيد در خاش
علي كيخا در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاش در به یک دستگاه كشنده اسكانيا مشکوک شده و فرمان ایست را صادر مي كنند.
 
وی با بيان اينكه پس از توقف تريلي و بازرسی های انجام شده 32 هزار ليتر نفت سفيد کشف و ضبط شد، افزود: راننده اين تريلي با جعل مدارك در قالب حمل بنزين بدون سرب قصد خروج اين مقدار سوخت قاچاق را از مبادی مرزی جنوب استان داشت كه توسط مأموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.
 
كيخا گفت: پس از توقیف خودرو و دستگیری متخلف پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد و رسیدگی به پرونده در شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی آغاز شد.
 
وي خاطرنشان كرد: شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی با شروع رسیدگی و بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و پس از اخذ دفاعیات متهم اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت متخلف به میزان 456 ميليون و 248 هزار ریال جزای نقدی و ضبط سوخت‌های مکشوفه به نفع دولت کرد. 
 
رئیس تعزیرات حکومتی خاش همچنين از كشف 20 هزار ليتر سوخت قاچاق خبر داد و گفت: ماموران انتظامي در حين گشت زني در محور خاش به زاهدان به يك دستگاه تريلي مشكوك و فرمان ايست را صادر ميكنند.
 
وي افزود: راننده خودرو دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد و رسیدگی به پرونده در شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی آغاز شد.
 
كيخا با تاكيد بر تشديد برخورد با قاچاقچيان سوخت در محور هاي مواصلاتي، اظهار كرد: بیشترین میزان تخلفات صورت گرفته به ترتیب مربوط به کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت ، دارو و درمان بوده، بیشترین ورودی پرونده‌های قاچاق در خصوص قاچاق سوخت بوده و بیشترین آمار تخلفات صنفی نیز عدم درج قیمت بوده است.
 
گفتني است؛ طبق آیین نامه اجرایی 55 و 56 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کالای قاچاق باید معدوم شود.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 434912
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *