۰
آخرین انتخابات برگزار شد؛

هیأت رئیسه شوراهاي اسلامی شهر خاش و نوك آباد انتخاب شدند/ شهنوازي و هاشمي پور رئیس باقی ماندند

پس از چند روز کش و قوس در برگزاری انتخابات هیأت رئیسه جدید شورای اسلامی و با برگزاری انتخابات داخلی، اعضاء جدید هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر خاش و نوك آباد انتخاب شدند.
هیأت رئیسه شوراهاي اسلامی شهر خاش و نوك آباد انتخاب شدند/ شهنوازي و هاشمي پور رئیس باقی ماندند
به گزارش تفتان ما،  همزمان با آغاز چهارمين سال فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا، تركيب هيات رئيسه اين شوراها نيز بايد تغيير كند و برهمين اساس انتخابات هيات رييسه شوراهاي شهر خاش و نوك آباد  با حضور اعضای اين شوراها برگزار و اعضای جدید هیئت رییسه انتخاب شدند.
 
بر اساس این گزارش؛ در این جلسه یارمحمد شهنوازی با حداکثر آرا برای چهارمين سال پیاپی نیز موفق به کسب رای اعتماد اعضای شورا بعنوان رییس انتخاب شد.
  همچنین در ادامه يحيي هاشمزهي بعنوان نایب رییس شورای شهر و نادر ميربلوچ زهي بعنوان منشی انتخاب شدند.

   نائب رييس شورای شهر خاش به خبرنگار ما گفت: روسای کمیسیون ها نیز به زودی با برگزاری جلسه ای انتخاب خواهند شد.

 
يحيي هاشمزهي تصريح كرد: هدف اصلي شورا توسعه شهر است و در شورا بحث رياست مطرح نيست و همه اعضاء براي حل مشكلات مردم تلاش ميكنند و شورا پل ارتباطي ميان نمايندگان دولت و مديران كل استان با مردم است.
 
وي خاطرنشان كرد: بر طبق اصل 103 قانون اساسی استانداران، فرمانداران، بخشداران و سایر مقامات کشوری که از طرف دولت تعیین می‌شوند در حدود اختیارات شوراها ملزم به رعایت تصمیمات آنها هستند.
 
هاشمزهي بيان كرد: شوراهاي اسلامي سعي كرده اند در اين مدت ارتباطي مناسبي با مردم و شهروندان ايجاد كنند و اين شورا تلاش کرده است تا به نحو احسن وظایف محوله را انجام دهند.
  همچنين براساس اين گزارش؛ اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر نوك آباد برای مدت یک سال ديگر انتخاب شدند.

 
در پایان این جلسه ابراهيم هاشمي پور با حداكثر آرا برای سال آخرين سال شورا موفق به کسب رای اعتماد اعضای شورا و بعنوان رییس و نعمت الله هاشمزهی بعنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر نوک آباد انتخاب شدند.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 434752
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *