۰
به منظور بررسي آمادگی رزمی؛

بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از تيپ ۲۸۸ زرهي خاش/ حفظ و تقويت آمادگي رزمي از مهمترين وظايف نيروهاي مسلح كشور است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ مستقل 288 سرتیپ هاشمی زهی شهرستان خاش از یگان های این تیپ بازدید و از نزدیک در جریان آمادگی رزمی و توان دفاعی این نیروها قرار گرفت.
بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از تيپ ۲۸۸ زرهي خاش/ حفظ و تقويت آمادگي رزمي از مهمترين وظايف نيروهاي مسلح كشور است
به گزارش تفتان ما، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از يگان هاي مستقر تيپ 288 زرهي شهرستان خاش بازديد كرد و از نزديك در جريان آمادگي رزمي اين يگان قرار گرفت.
 
* اعتماد به نفس کارکنان پایور و ظیفه از ثمرات آمادگی رزمی است
وي در جمع كاركنان اين تيپ مستقل، اظهار كرد: حفظ آرامش روحی و روانی و ایجاد اعتماد به نفس در کارکنان پایور و ظیفه از ثمرات آمادگی رزمی است و بايد در همه شرايط اين روحيه حفظ و تقويت شود.
 
امیر سرتیپ پوردستان گفت: توان رزمي شما دلاور مردان بسيار مهم و حائز اهميت است و رهبر انقلاب نيز همواره بر ارتقاي روز افزون آمادگي رزمي در بين نيروهاي مسلح كشور تاكيد مي فرمايند.
 
وي  خطاب به نيروهاي تيپ 288 مستقل زرهي خاش، بيان كرد: شما بايد با هرگونه تهديدات منطقه اي به شدت برخورد كنيد و نگذاريد دشمن به خاك و ميهنتان وارد شود و توجه به زيرساخت هاي آمادگي رزمي را نيز همواره در سرلوحه كاريتان قرار دهيد.
 
وي همچنين در ادامه بازديد از اين مكان نظامي؛ از نحوه اجراي برنامه ها و كلاس هاي آموزش و آسايشگاه ها بازديد كرد.
 
امیر سرتیپ احمد رضا پور دستان در ادامه بازديد خود، با كاركنان پايور تیپ مستقل «288 سرتیپ سلیمان هاشم زهی» خاش ديدار و به مشكلات آنان گوش داد.
 
تیپ مستقل «288 سرتیپ سلیمان هاشم زهی» خاش به لحاظ نیروهای مجرب نظامی و تجهیزات مطلوب در استان سیستان و بلوچستان کم نظیر است.
 
این تیپ مستقل با برخورداری از بخش های تجسسی و اطلاعاتی مستقل و تجهیزات ویژه آماده مقابله با هر گونه تهدیدات احتمالی دشمنان در این منطقه از کشور اسلامی است.
 
وی همچنین در ادامه سفر به استان سيستان و بلوچستان؛ از يگان هاي ارتش مستقر در  شهرستان هاي زاهدان و ايرانشهر بازديد و از نزديك در جريان اقدامات اين يگان ها قرارگرفت.
 
* ما هرچه داريم به بركت خون پاك شهداء است
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنين با حضور در منزل یکی از شهدای سرباز لشکر 88 زرهی، اظهار كرد: ما هرچه داريم به بركت خون پاك شهداء است، كه با ايثار، فداكاري خويش  عزت و اقتدار را براي نظام مقدس جمهوري اسلامي به ارمغان آوردند.

امیر سرتیپ احمد رضا پور دستان تصريح كرد: ديدار با خانواده هاي شهدا يكي از وظايف اساسي كارگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي است و حل مسائل و مشكلات اين عزيزان جزء اولويت هاي كاري ما است چرا كه شما اينگونه فرزنداني مؤمن و معتقد تربیت كرده ايد و براي جبهه هاي جنگ عليه باطل فرستاده ايد.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 434628
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *