۰

انتقاد امام جمعه شهرستان خاش از عدم تحقق وعده آب شرب كارواندر به خاش/ زندگي مردم پس از برجام هر روز بدتر از روز قبل مي شود/ زندگی اشرافی دولتمردان خیانت به ملت است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: متاسفانه وعده آب شرب كارواندر به خاش و عدم دسترسي راه به مرز روتك سالهاست كه بي عمل مانده و مسئولان همواره بر طبل وعده حل مشكلات ميزنند ولي در عمل كاري مشاهده نشده و اين وعده ها بر روي زمين خاك ميخورند.
انتقاد امام جمعه شهرستان خاش از عدم تحقق وعده آب شرب كارواندر به خاش/ زندگي مردم پس از برجام هر روز بدتر از روز قبل مي شود/ زندگی اشرافی دولتمردان خیانت به ملت است
حجت الاسلام محمدحسين ميري در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه وعده و شعار براي مردم مهم نيست تنها بايد با اقدام عملي عملكرد دولت اثبات شود، اظهار كرد: دولت بايد به وعده ها و شعارهاي كه در جلسات و بازديدهاي مختلف داده است در اين يكسال باقي مانده از عمر دولت يازدهم عمل كند تا شاهد انجام حركت براي توسعه و پيشرفت اين شهر باشيم.
 
وي با بيان اينكه شهرستان خاش در حوزه هاي مختلف از ظرفيت بسيار بالايي برخوردار است، تصريح كرد: متاسفانه عقب ماندگی‌های در اين شهرستان وجود دارد و عليرغم وعده و شعارهاي مسئولان همچنان رفع نشده و بر روي زمين مانده است.
 
حجت الاسلام ميري خاكي بودن بسياري از محورهاي روستايي، عدم دسترسي راه به مرز روتك، وضعیت ناهنجار ورودی‌های شهر، نبود كارخانه ها و سرمايه گذاري هاي کلان در شهر، بحران کمبود آب، عدم گازرساني به شهر، عدم آب شرب در شهر، نداشتن برند  محصولات كشاورزي همچون پسته و خرما و عدم زمينه صادرات محصولات كشاورزي اين شهرستان، عدم اجراي طرح ريلي و محرومیت از پروژه‌های ملی را نیز می‌توان از عقب ماندگی‌های شهرستان خاش دانست.
 
* مسئولان عقب ماندگي شهرستان خاش را با عمل به وعده هاي خود جبران كنند
وي خاطرنشان كرد: در اين چندسالي كه در اين شهر هستم همواره شاهد وعده در خصوص آبرساني از كارواندر به شهرستان خاش و گازرساني به اين شهرستان بوده ام اما در عمل كاري مشاهده نشده و مسئولان همواره بر طبل وعده حل مشكلات ميزنند.
 
امام جمعه شهرستان خاش با تاكيد بر امحا و نابود كردن اجناس قاچاق، اذعان كرد:  قاچاق در واقع همچنان خنجر از پشت به نظام است و حقوق هاي نجومي مديران خيانت به ملت محسوب مي شود و بايد جلوي اين حقوق ها نيز گرفته شود.
 
وي گفت: غربي ها در مسئله برجام، توافقاتي را مطرح كرده اند اما با دلخوش کردن به وعده های پوچ و توخالی غرب نمی توان كشور را در مسئله بحراني اقتصاد پيشبرد و تنها راه توسعه و پيشرفت اين كشور تکیه بر توان داخلی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان است.
 
حجت الاسلام ميري با تاكيد بر انجام سياست هاي اقتصادمقاومتي، اظهار كرد: تریبون نماز جمعه شهرستان خاش آماده است که مدیران بیایند و برای مردم توضیح دهند که برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در اين شهرستان چه کرده اند، شعار و جلسه و صورتجلسه در این زمینه کارگشا نبوده و اقدامات عملی و شفاف لازم است.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۲
کد مطلب: 434551
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *