نظرات خواندني مسئولان در سالروز راه اندازي سايت تفتان ما؛

سايت تفتان ما؛ رسانه‌ای قوی در حفظ نظام و ولایت/تفتان ما در صدر رسانه‌ها قرار دارد/تفتان ما زبان گویای شهروندان و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین

18 مرداد 1395 ساعت 11:28

در سالروز راه اندازي سايت تفتان ما، مسئولان، فعالان سیاسی و رسانه ای نظرات خود را درباره پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما ارائه دادند.


به گزارش تفتان ما، در تاريخ 18 مرداد سال 1391حدود پنج سال پيش بود که پایگاه خبری “تفتان ما” در خصوص موضوعات مختلف خبري فعالیت خود را آغاز كرد و امروز سالروز راه اندازی این سایت است و این روز بهانه ای شد تا در گفت و گو با مسئولان نظرات، پیشنهادات و انتقادات را در خصوص میزان موفقیت این پایگاه خبری در انجام رسالت خبری خود جویا شویم که با هم در زیر می خوانیم.
 
* تفتان ما زبان گویای شهروندان و نیز پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است
‌نماینده مردم شریف خاش و بخشهای میرجاوه، کورین، نصرت آباد، ایرندگان و نوک آباد در گفت و گو با خبرنگار  ما، گفت: پايگاه خبري تحليلي تفتان ما زبان گویای شهروندان و نیز پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است و خبرنگار در حقیقت واسطه بین مردم و مسئولان است و کار بسیار حساسی دارد.
 
علي كرد ادامه داد: متأسفانه در دولت هیچ گونه ظرفیتی برای حمایت از قشر خبرنگار وجود ندارد لذا تاکید ما بر این هست تا در مجلس زمینه ای فراهم شود که این قشر پویا و اثرگذار در جامعه به مطالبات خود برسند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بيان كرد: از همکاران خود در مجلس می خواهیم که برنامه حمایت از خبرنگاران را داشته باشند و با تصویب قانونی جامع گره هایی از مشکلات این قشر مظلوم را باز کنند.
 
وي اذعان كرد: خبرنگاران سخت کوش در منطقه مرزی خاش و سیستان و بلوچستان با مشکلاتی انبوه مواجه هستند اما مورد بی مهری دولتمردان واقع شده اند.
 
به گفته وی اگر هر دستگاه و یا شرکتی در سطح استان یک خبرنگار را زیر چتر حمایتی خود قرار می داد و شهرداری ها مقداری زمین به خبرنگاران اهدا می کردند بخش بزرگی از مشکلات معیشتی و مسکن این عزیزان مرتفع می گردید.
 
كرد با تشکر بسیار از اعضای خبری و دست اندرکاران پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما در پوشش کلیه اخبار و مناسبتها و بخصوص بحران های خطیر شهرستانی و نیز ارتباط بین مردم و نیز مسئولین بخصوص نماینده مردم خاش، گفت: پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما در اکثر موقعیت‌ها در صحنه حضور فعال دارد و اخبار را با امانتداری و بدون اغراض شخصی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.
 
وی عملکرد پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما  را یادآور شد و تاکید کرد: عملکرد پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما  در پوشش اخبار حوزه مجلس شورای اسلامی و نیز سخنان بنده در مجلس در خور توجه بوده است.
 
كرد گفت: خبرنگاران آئینه انعکاس دهنده مسایل و مشکلات جامعه‌ هستند و باید همواره کار و فعالیت رسانه‌ای رشد و توسعه یابد.
 
وي با تصریح بر اینکه صداقت خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما   در رفتار و گفتار آنها نمایان است، اظهار كرد: این صداقت در فرد مخاطب و مصاحبه شونده احساس امنیت ایجاد می‌کند تا آسوده‌تر سخنان خود را به زبان آورد.
 
* پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما در صدر رسانه‌ها قرار دارد
امام جمعه شهرستان خاش نيز در ادامه به خبرنگار ما گفت: پایگاه خبری تحلیلی تفتان مارسانه مورد اعتماد همه در این شهرستان است.
 
حجت الاسلام محمدحسين ميري با بيان اينكه بروز بودن و داشتن تحلیل های دقیق ویژگی مهم پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما است، تصريح كرد: کار خبرنگاری بسیار بزرگ و ارزشمند است و مسئولان و دست‌اندرکاران باید به جایگاه خبرنگاران توجه کنند.
 
وي خاطرنشان كرد: ممکن است تهیه خبر چندان مشکل نباشد اما دقت و سرعت در انعکاس خبر بسیار مهم است و  پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما این ویژگی را دارد.
 
* ارتباط مسئولان با خبرنگاران؛ سبب پيشرفت و توسعه شهر مي شود
مديريت آموزش و پرورش شهرستان خاش نيز در اين خصوص گفت: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و مطمئنا هر چه این ارتباط قوی‌تر باشد پیشرفت‌ها نیز در بخش‌های مختلف شهری هر چه بیشتر محقق می‌شود.
 
قاسم كوچكزايي با تقدیر از عملکرد پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما  در این شهرستان، تصريح كرد: از زحمات خبرنگاران و مجموعه پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما به لحاظ انعکاس خبر و تولید اخبار آموزش و پرورش و شهرستان قرار دادن آن در اختیار مردم و سایر مطبوعات قدردانی و تشکر کرده و بیش از پیش آرزوی تعالی برای این مجموعه خبری را دارم.
 
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران  پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما   در کمال صحت، اعتماد و امانتداری خبرها را منعکس می‌کنند، اذعان کرد:  پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما در بحرانی‌ترین موقعیت خبرها را درست و منظم به اطلاع و آگاهی مردم می‌رساند.
 
* پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما رسانه‌ای قوی در حفظ نظام و ولایت است
شهردار خاش نيز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار كرد: باتوجه به حساس بودن کار خبرنگاران، مسئولان باید به مشکلات و دغدغه‌های آنها رسیدگی کنند تا این افراد با انگیزه بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.
 
عبدالمجيد تمنداني در خصوص عملكرد سايت تفتان ما، بيان كرد:  پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما مورد تأیید و توجه کلیه مسئولان شهرستانی و استانی قرار گرفته است؛ به طوری که بیشتر مسئولان شهرستانی بسیاری از اخبار مورد نیاز خود را از این رسانه تهیه می‌کنند.
 
وي اذعان كرد: بنده معتقدم که بخش عظیمی از موفقیت و پیشبرد امور مسئولان و مدیران در یک مجموعه مرهون همراهی و همکاری رسانه‌ها و تلاشگران این عرصه است و بنده اعتقاد قلبی دارم که این قشر حداقل ۵۰ درصد در پیشبرد امور در شهرستان خاش یاریگر ما بوده‌اند.
 
* دو شاخصه صداقت و راستگويي ركن ركين يك خبرنگار است
بخشدار مركزي خاش نيز در گفت و گو با خبرنگار  ما اظهار كرد: کار خبرنگاری کار سخت، طاقت‌فرسا همراه با دقت، استرس و اضطراب است اما در این بین شاخصه کار خبرنگار صداقت و راستگویی است که رکن رکین اقدام او محسوب می‌شود.
 
مجتبي شجاعي با اشاره به تاثیر‌گذاری پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما در سطح شهری، استانی، تصریح کرد: من هر روز اولین سایتی را که نگاه می کنم پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما  است این پایگاه خبری تحلیلی چنان فضایی را ایجاد کرده است که همه با بازدید روزانه از این پایگاه خبری تحلیلی می‌توانند جامع‌‌ترین و کامل‌ترین اخبار و اطلاعات شهرستانی،  استانی  و نیز کشوری را دریافت کنند.
 
وی گفت: در بیشتر مراسم‌ها و برنامه‌ها شاهد حضور پررنگ خبرنگاران این پایگاه خبری هستیم که جای قدردانی دارد.
 
* پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما  رسانه‌ای معتبر است
رييس اداره تامين اجتماعي شهرستان خاش نيز با بيان اينكه امروز خبرنگاران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی جایگاه بسیار حساس و خطیری دارند، اظهار كرد: جایگاه خبرنگار از آنجایی که ناقل منویات و گفت های گوینده خبر است و وظیفه خطیری به همراه دارد، اهمیت ویژه‌ای دارد.
 
علي بامري پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما را رسانه‌ای معتبر خواند و بيان كرد: نقش این پایگاه خبری تحلیلی در مسائل مختلف خصوصاً انتخابات مجلس شوراي بسیار بی‌بدیل بوده است.
 
* خبرنگار به واسطه فعالیتش باید در همه صحنه‌ها حضور داشته باشد
رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش نيز به خبرنگار ما گفت: خبرنگار به واسطه فعالیتش باید در همه صحنه‌ها حضور داشته باشد که این امر موجب التزام آنها برای ایجاد تعهد در کار می‌شود.
 
عبدالغفور قلندرزهي با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان خاش، گفت: شهرستان خاش در بخشهای مختلف از ظرفیتهای بالقوه ای برخوردار بوده که حمایتهای دولت از نیروی انسانی پرتوان منطقه میتواند تولید و اقتصاد را شکوفا كند.
 
وي در خصوص عملكرد سايت تفتان ما، تصريح كرد: تنها خبرنگاری که برای تولید خبر  با ما تماس می گیرد خبرنگار سایت تفتان ما است و اگر این سایت خبری علاوه بر فضای مجازی یک نشریه مکتوب نیز داشته باشد تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت.
 
* سايت تفتان ما در مدت فعاليت خود بسيار خوب عمل كرده است
مدیر شبکه بهداشت ودرمان و موسسه آموزش عالی سلامت شهرستان خاش نيز به خبرنگار ما گفت: سايت تفتان ما در مدت فعاليت خود بسيار خوب عمل كرده است و ان شاالله اين روند ادامه داشته باشد.
 
پرويز براهويي تصريح كرد: در شرایطی که برخی در شبکه های اجتماعی ذهن جوانان را مسموم می کنند این سایت خبری می تواند با تولید و انتشار مطالبی در شبکه های اجتماعی با روحیه انقلابی خود با اینگونه مطالب مقابله کند.
 
* سايت تفتان ما، سايتي موقعيت شناس و وظيفه شناس است
عضو شوراي شهر خاش نيز گفت: در این مدتی که با این سایت تفتان ما آشنا شدم وظیفه اش را به خوبی انجام داده است و این سایت، سایتی موقعیت شناس است و خصوصا موضع گیری در مورد مسائلی که شاید ظاهر حساسی نداشتند اما واقعیتی مهم  پشت آنها بود.
 
نصرالله كرد بيان كرد: جای چنین سایتی حقیقتا در شهر خاش خالی بود و اخباری که در مورد داشته ها و پتانسل و گردشگری شهر خاش بود برای من جذاب تر بود.
 
وي اذعان كرد: اگر در قالب بنر یا پیامک در مورد این سایت اطلاع رسانی بیشتری شود بسیاری از مردم شهر نیز می توانند از زحمات این سایت بهره ببرند
 
* خبرنگار چشم و گوش جامعه
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ خبرنگار چشم و گوش جامعه است؛ چشمی که هیچگاه نمی خوابد و گوشی که از شنیدن و درک اتفاقات باز نمی ایستد، درست است که او بر خط و مشی های فکری جامعه اش اثرگذار است اما خودش هم از تحولات جامعه اش تأثیر می گیرد.
 
در حقیقت اگر خبرنگاران در برنامه ای که با زحمات فراوان و صرف هزینه هایی گزاف برپا شده حضور نداشته باشند، انگار هیچ برنامه ای برگزار نشده، چون انعکاسی در جامعه نخواهد یافت.
 
* راه هاي ارتباطي شهروندان با رسانه خودشان

دفتر پايگاه خبري تحليلي تفتان ما در خیابان شهیدبهشتی (جنب اداره تبلیغات اسلامی خاش) است و شهروندان می توانند با مراجعه به دفتر و یا از طریق راه های ارتباطی زیر مشکلات و مطالبات خود را جهت پیگیری مطرح نمایند:
۱ – تلفکس : 33715003-۰۵۴۳
۲ – شماره همراه: ۰۹۳۷۱۳۰۷۵۷۷
۳- شماره پیامک: ۳۰۰۰۲۶۶۶۶۲۶۵۲۰
۴ -  ایمیل: taftanema@gmail.com و info@tatanema.ir
  انتهاي پيام/


کد مطلب: 434364

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/434364/تفتان-رسانه-ای-قوی-حفظ-نظام-ولایت-صدر-رسانه-ها-قرار-زبان-گویای-شهروندان-پل-ارتباطی-بین-مردم-مسئولین

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir