مصدومیت ۲۶۰ نفر به دلیل وقوع سیل و آبگرفتگی در کرمان/ برخورد تیبا با کامیون جان ۳ مسافر را گرفت

31 تير 1395 ساعت 11:49

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته گفت: وقوع سیل و آبگرفتگی در مناطقی از کرمان سبب مصدوم شدن بیش از ۲۶۰ نفر شده است.


به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهارداشت: سیل و آبگرفتگی در منطقه رودبار جنوب در استان کرمان از روز گذشته سبب وقوع حادثه شده که در پی آن حدود 260 نفر آسیب دیده‌اند.
وی با بیان اینکه سیل در منطقه قلعه‌گنج کرمان نیز سبب حادثه دیدن 86 نفر شده است، گفت: نیروهای امدادی از روز گذشته تاکنون اقدامات لازم را جهت کمک به حادثه‌دیدگان انجام داده و در حال حاضر نیز روند امدادرسانی ادامه دارد.
سخنگوی سازمان امداد و نجات در ادامه با اشاره به مهمترین تصادفات 24 ساعت گذشته، گفت: برخورد 2 دستگاه تریلی در کیلومتر 65 محور سیرجان بندرعباس ساعت 6:20 دقیقه صبح امروز سبب بروز حادثه شده و در اثر آن 4 مسافر مصدوم شدند.
مرتضوی اضافه کرد: واژگونی سواری پراید 6:14 دقیقه صبح امروز در محور اردستان-بادرود سبب حادثه دیدن 5 مسافر شد.
همچنین برخورد 2 سواری در آزادراه تهران-کرج صبح امروز 2 مصدوم بر جای گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: برخورد پژو 405 با پراید، روز گذشته در کیلومتر 18 محور پلدختر-اندیمشک سبب بروز حادثه برای 5 مسافر شده و همچنین روز گذشته در برخورد سواری تیبا با کامیون در محور اهر-سامبوران 3 کشته و یک مصدوم بر جای گذاشته است.
انتهای پیام/فارس


کد مطلب: 434310

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/434310/مصدومیت-۲۶۰-نفر-دلیل-وقوع-سیل-آبگرفتگی-کرمان-برخورد-تیبا-کامیون-جان-۳-مسافر-گرفت

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir