۰
مقیمی در جمع خبرنگاران:

گزارشی از سفرهای انتخاباتی زودهنگام تا امروز نداشته‌ایم/برگزاری سفر استانی رئیس‌جمهور در امنیت کامل

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تبلیغات زود هنگام انتخاباتی از نظر قانون مشکل دارد اما تا الان گزارشی نداشته‌ایم که شخصی یا فردی برای تبلیغات انتخابات سفر برود.
گزارشی از سفرهای انتخاباتی زودهنگام تا امروز نداشته‌ایم/برگزاری سفر استانی رئیس‌جمهور در امنیت کامل
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در حاشیه همایش هم‌اندیشی معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور که در وزارت کشور برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز مرزهای ما از امنیت کامل برخوردارند و نیروهای امنیتی و انتظامی از مرزهای کشور حفاظت می کنند. دیروز سفر رئیس جمهور را داشتیم که با امنیت کامل برگزار شد.
وی همچنین درباره فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی نیز گفت: تبلیغات زود هنگام انتخاباتی از نظر قانون مشکل دارد اما تا الان گزارشی نداشته ایم که شخصی یا فردی برای تبلیغات انتخابات سفر بروند.
مقیمی اضافه کرد: بلکه برخی افراد تحت پوشش و عناوین مختلفی که دارند در جمع مردم حضور می‌یابند و سخنرانی می کنند که از نظر قانونی مشکلی ندارد.
معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: تا الان گزارشی نداشته ایم که فردی به منظور تبلیغات انتخاباتی حضور یافته باشد. فرمانداران تمامی این برنامه‌ها را رصد می کنند.
انتهای پیام/فارس
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 434171
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *