۰
در اقدامی عجیب و با وجود لغو همه پرواز‌ها به مقصد ترکیه صورت گرفت

اجبار شهروندان مشهدی توسط هواپیمایی اطلس جت برای سفر به ترکیه

بعد از آنکه به دلیل کودتا در ترکیه تمام پروازهای شرکت‌های هواپیمایی ایران به سمت این کشور کنسل شد، در اقدامی عجیب شرکت هواپیمایی اطلس جت مسافران مشهدی پرواز شماره kk543 به مقصد آدانا را وادار کرد تا به این کشور سفر کنند.
اجبار شهروندان مشهدی توسط هواپیمایی اطلس جت برای سفر به ترکیه
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، بعد از آنکه به دلیل کودتا در کشور ترکیه تمام پروازهای شرکت‌های هواپیمایی ایران به سمت این کشور کنسل شد، در اقدامی عجیب شرکت هواپیمایی اطلس جت مسافران مشهدی پرواز شماره kk543 به مقصد آدانا را وادار کرد تا به این کشور سفر کنند.
مهدی که یکی از مسافران این پرواز بود در تماس با خبرگزاری فارس خراسان رضوی، با اشاره به اقدام این شرکت هواپیمایی ترکیه‌ای، گفت: پرواز اطلس جت که وابسته به آژانس‌های هواپیمایی ترکیه است، بعد از آنکه مسافران ایرانی را از مبدأ به مشهد رساند، با اینکه می‌بایست خالی و بدون مسافر به ترکیه بازگردد اما در حرکتی غیرقانونی نسبت به سوار کردن مسافران مشهد به آدانا اقدام کرد.
وی ادامه داد: مسافران هرچه اصرار کردند که این پرواز کنسل شود اما آنها گفتند که باید حتماً سوار شوید و خبری هم از بازگشت پول تور نیست. در نهایت نیز 40 نفر از رفتن به ترکیه سرباز زدند اما تعداد زیادی از مسافران دیگر این پرواز مجبور شدن به خاطر صرف هزینه زیاد در شرایط ناامن این روزهای ترکیه به این کشور سفر کنند.
مهدی افزود: من و سه نفر دیگه از دوستانم نیز که سر جمع 7 میلیون تومان برای این سفر هزینه کرده بودیم، پرواز را کنسل کردیم. البته با پیگیری‌های زیادی که از سازمان هواپیمایی در تهران و مشهد داشتیم آنها گفتند که هواپیمایی اطلس جت باید خالی به ترکیه برمی‌گشته است و حالا اینکه چرا و با چه مجوزی این شرکت مسافران را به زور سوار هواپیما کرده، محل سؤال است.
گفتنی است با توجه به تشدید ناامنی‌ها در کشور ترکیه و بنا به تصمیمات اخذ شده جهت تأمین امنیت هموطنان تا اطلاع ثانوى تمامى پروازها به شهرهاى مختلف کشور ترکیه تعلیق گردیده است.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 434127
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *