۰
ورود پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس؛

ورود پیکرهای مطهر ۳۱ شهید دوران دفاع مقدس به کشور

پیکر ۳۱ شهید دوران دفاع مقدس صبح امروز پنج شنبه از طریق مرز رسمی باشماق وارد خاک ایران اسلامی شدند و از سوی اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و کشور مورد استقبال قرار گرفتند.
ورود پیکرهای مطهر ۳۱ شهید دوران دفاع مقدس به کشور
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، پیکر ۳۱ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس صبح امروز از طریق مرز رسمی باشماق مریوان به کشور بازگشتند و از سوی اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مورد استقبال قرار گرفتند.
 
به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان این شهدا در منطقه‌ عمومی پنجوین، مناطق عملیاتی کانی مانگا و سنگ معدن تفحص شده‌اند و مربوط به لشکرهای ۲۷ محمد رسول الله، ۱۴ امام حسین اصفهان و لشکر ۵ نصر خراسان هستند.
 
پیکر این شهدای گرانقدر از مسیر مرز باشماق  وارد شهر  مریوان شده و بعد از استقبال و بدرقه مردم غیور و مرزدار مریوانی عصر امروز ساعت ۱۶  هم مورد استقبال مردم سروآباد قرار می گیرند و آنگاه  کاروان پیکر شهدا  ساعت ۱۷ وارد شهر سنندج می شوند.
 
بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بعد از ورود کاروان شهدای گمنام به سنندج، در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کردستان مراسم شبی با شهدا برگزار می شود.
 
قرار است کاروان شهدا پس از سنندج برای شناسایی و احراز هویت و آزمایش دی ان ای به تهران منتقل شوند.
 
سال گذشته نیز یک کاروان دیگر از شهدای گمنام از طریق مرزباشماق وارد خاک ایران اسلامی شده و مردم شهرهای مختلف کردستان در استقبال از این شهدای گرانقدر سنگ تمام گذاشتند.
تا شهدا
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 434093
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *