۰
به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

بانوان خاشي گلزار شهداي گمنام را گلباران كردند

به مناسبت هفته عفاف و حجاب، قبور مطهر شهداي گمنام شهرستان خاش با حضور بانوان بسيجي و جمعي از مسئولين اين شهرستان غبار روبي و عطرافشاني شد.
بانوان خاشي گلزار شهداي گمنام را گلباران كردند
به گزارش تفتان ما، بانوان، خانواده شهداء و مسئولان به مناسبت گراميداشت هفته عفاف و حجاب با حضور در آئین ملی غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهداي گمنام شهرستان خاش و ادای احترام به مقام والای شهداء، یاد و خاطره این سرو قامتان تاریخ بشریت را گرامی داشتند.
 
فرمانده حوزه كوثر ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش در حاشيه برگزاري اين آيين معنوي در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار كرد: برگزاري اين برنامه هاي معنوي، ظرفيت بسيار زيادي در فرهنگ سازي ارزش هاي اسلامي در نسل جوان و قشر بانوان دارد.
 
مطهره خمر با بيان اينكه شهداء حق بزرگي بر گردن ما دارند، تصريح كرد: بانوان و ساير اقشار مردم بايد ادامه دهنده راه شهداء باشند و زندگي و سيره شهداء را در زندگي و كارهاي روزمره خود الگو و سرمشق قرار دهند.
 
وي بيان كرد: تجديد ميثاق با شهداء در واقع نگهداري و حفاظت از خون پاك شهدا و تجديد دوباره با آرمانهاي امام راحل و شهداي والامقام است.
 
خمر با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبني بر اينكه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار كرد: در عصركنوني بر همگان تكليف و وظيفه است كه رهرو و ادامه دهنده راه شهدا باشند و در جهت تحقق آرمان‌های متعالی و نورانی آن‌ها گام بردارند.
 
در ادامه شرکت کنندگان دراین آئین معنوی با در دست داشتن گل و گلاب، مزار شهدا را غبار روبی، عطر افشانی و گلباران کرده و بار دیگر با آرمان های شهیدان والامقام دوران حماسه و دفاع تجدید عهد و پیمان کردند.  
 
به گزارشتفتان ما؛ همچنين در حاشيه اين برنامه، نمايشگاه عكس عفاف و حجاب نيز برگزار شد.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 433995
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *