۰
از رسانه‌ها متوجه شدم که دیگر در پرسپولیس نیستم

محمدخانی: طارمی و رضاییان باید منتظر پیشنهاد بهتری می‌ماندند

مهاجم پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد که طارمی و رضاییان باید منتظر پیشنهاد بهتری می‌ماندند و در این مقطع از پرسپولیس نمی‌رفتند.
محمدخانی: طارمی و رضاییان باید منتظر پیشنهاد بهتری می‌ماندند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، ناصر محمدخانی در مورد عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خوب کار کرده است. آنها بر اساس تفکرات سرمربی، بازیکنان خوبی را جذب کرده‌اند هرچند باید چند بازیکن دیگر در چند پست بگیرند.
وی در خصوص پیوستن مهدی طارمی و رامین رضاییان به ریزه اسپور ترکیه عنوان کرد: ترکیه می‌تواند سکوی پرتاب خوبی برای این دو بازیکن باشد، اما طارمی و رضاییان بهتر بود کمی پخته‌تر می‌شدند و باز‌ی‌های ملی بیشتری انجام می‌دادند و با تجربه بیشتری می‌رفتند. این دو بازیکن هنوز جوان هستند و جا برای پیشرفت دارند. لیگ ترکیه لیگ خوبی است اما بهتر بود منتظر می‌ماندند تا پیشنهادی از لیگی بهتر مثل آلمان دریافت می‌کردند.
محمدخانی با ابراز نارضایتی از نحوه این انتقال تصریح  کرد: متأسفانه پرسپولیس سکوی پرتابی برای فوتبالیست‌ها شده است و بازیکنان پس از 6 ماه بازی، مطرح می‌شوند و پس از صحبت با چند دلال، تصمیم به رفتن می‌گیرند. دیگر کسی به هواداران باشگاه که مشوق این بازیکنان هستند، اهمیت نمی‌دهد و خیلی راحت از باشگاه جدا می‌شوند. درحالی که زمان ما اینگونه نبود. ما از پرسپولیس پولی نمی‌گرفتیم.
کاپیتان پیشین خطاب به بازیکنان این تیم گفت: حالا که به پرسپولیس می‌آیید، حداقل یک یا دو سال در این تیم بازی کنید. به نظر من، ترانسفر شدن از طریق باشگاه خیلی بهتر است؛ هم وجهه خوبی دارد و هم مبلغ بیشتری نصیب بازیکن می‌شود. زمان ما آقای عابدینی بازیکنان پرسپولیس را ترانسفر می‌کرد. حتی باشگاه‌های دیگر هم برای انتقال بازیکنانشان، با آقای عابدینی تماس می‌گرفتند.
محمدخانی در پایان، درباره وضعیت خودش اظهار داشت: تا مدتی پیش در باشگاه پرسپولیس بودم که کادر تیم‌های پایه را عوض کردند و اعضای دیگری را آوردند. به قول پنجعلی ما باید از طریق رسانه‌ها بفهمیم برکنار شده‌ایم. باشگاه هیچ تماسی با بنده نگرفت و من، از طریق خبرنگاران متوجه شدم که دیگر در پرسپولیس نیستم.
انتهای پیام/
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 433806
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *