۰
روایت از وصیت شهید اهل‌تسنن مدافع حرم‌‌‌‌‌ سیستان و بلوچستان

روایت یک حافظ قرآن از هم‌صحبتی با شهید ملازهی در خواب/ شهید می‌گفت: "در جبهه اسلام حقیقی شهید شدم"

شهید عمر ملازهی در خواب خبر شهادت و محل دفن خویش را به پسرخاله خود که حافظ کل قرآن است، خبر می‌دهد.
 روایت یک حافظ قرآن از هم‌صحبتی با شهید ملازهی در خواب/ شهید می‌گفت: "در جبهه اسلام حقیقی شهید شدم"
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، فرزند یکى از ائمه جمعه اهل‌سنت سیستان و بلوچستان که پسرخاله وی براى مبارزه با تکفیرى‌‌‌‌‌ها به سوریه رفته بود، بیان کرد که یک شب در خواب پسرخاله خود را مى‌‌‌‌‌بیند که به او مى‌‌‌‌‌گوید در سوریه در جبهه حق و اسلام حقیقى شهید شده و به‌‌‌‌‌زودى جنازه وى را مى‌‌‌‌‌آورند و از او درخواست مى‌‌‌‌‌کند که هنگام آوردن جنازه وى به بلوچستان او را در کنار مزار مادربزرگش که نامش «مریم» است، دفن کنند.
در رابطه با این موضوع با مولوی عبدالله وحیدی‌فر مصاحبه کردیم. وی با تأیید موارد فوق گفت: فرزندم محمد در شب شهادت شهید عمر ملازهی، شهید را در خواب می‌بیند و صبح برای من تعریف می‌کند و از فرزندم خواستم تا در جهت اطمینان موضوع را مطرح نکند. بعد از دو روز از خواب فرزندم محمد، خبر شهادت شهید عمر ملازهی از منابع غیررسمی به بنده اطلاع داده شد و خبر شهادت وی بعد 4 روز از سوی مسئولان به بنده رسید.
امام جمعه اهل‌سنت نیکشهر افزود: با تأیید این خبر از سوی مسئولان، موضوع را با اسماعیل ملازهی پدر شهید مطرح کرده و پدر شهید با متانت و آرامش خاصی عنوان کرد، آنچه رخ داده خواست خدا بوده و خداوند در جوار نعمت‌هایش قرار دهد.
امام جمعه اهل سنت نیکشهر خاطرنشان کرد: بعد از انتقال و استقبال باشکوه مردم نیکشهر از شهدای حرم به‌دلیل وصیت شهید که در شب شهادتش به خواب فرزندم آمده بود، در جوار قبر مادربزرگش به‌نام «مریم» در روستای محل تولدش دفن شد.
انتهای پیام/*تسنیم
چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 433736
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *