۰
چابهار؛

بهره برداری از فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی

معاون توسعه و تجهیز سازمان بنادر و دریانوردی گفت: فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی با هزینه سه هزار میلیارد تومانی به بهره‎برداری می‎رسد.
بهره برداری از فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، علی‌آبادی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی چابهار، افزود: اهمیت توسعه حمل و دریایی یکی از دلایلی بوده که رئیس جمهور دو بار به این منطقه سفر کرده است.
وی با بیان اینکه توسعه بندر چابهار از اولویت‎های نظام است، افزود: این سازمان بیش از هزار میلیارد تومان در بخش صنایع دریایی از محل وجوه اداره شده هزینه کرده و 2 هزار میلیارد تومان دیگر برای خرید تجهیزات نیاز است.
معاون توسعه و تجهیز سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان آمادگی دارد که اگر مسؤولان استانی یا کسانی تمایل دارند در بخش‌‎های مسافری و بین‎المللی و داخلی سرمایه‎گذاری کنند، آنها را حمایت کرده و از محل صندوق وجوه اداره شده وام کم‌بهره به آنها پرداخت کند.  
وی با بیان اینکه فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی با سه هزار میلیارد تومان به بهره‎برداری می‎رسد که با افتتاح آن ظرفیت بندر شهید بهشتی از 2.5 میلیون تن به 8.5 میلیون تن افزایش می‌یابد.
بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم از زحمات سیاوش رضوانی مدیرکل سابق اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان قدردانی و بهروز آقایی به عنوان مدیرکل جدید این مجموعه معرفی شد.
انتهای پیام/خبرگزاری جوان
شنبه ۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 433658
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *