۰

شرور خطرناک پایتخت پس از 3 سال فرار به دام افتاد/نزاع، تخريب و اخلال در نظم عمومی در پرونده متهم

شرور خطرناک پایتخت که به اتهام نزاع ودرگيری ،تخريب و اخلال در نظم عمومی حدود سه سال تحت تعقیب بود، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.
شرور خطرناک پایتخت پس از 3 سال فرار به دام افتاد/نزاع، تخريب و اخلال در نظم عمومی در پرونده متهم
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، در راستای اجرای دستور بازپرس دادسراي ناحيه 33 مبني بر جلب ودستگيري شرور خطرناک فراری به هویت "آرمان" که به اتهام نزاع ودرگيری ،تخريب و اخلال در نظم عمومی حدود سه سال متواری و دارای پرونده های مفتوح متعددی در مراجع قضايي وانتظامی ديگراست؛رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره  عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.
  ماموران طي اقدامات اطلاعاتي و با استفاده از شیوه و شگردهای نوین پلیسی آدرس وی در جاده خاوران سه راه سيمان شناسايي و سريعا اکيپي از عوامل به محل اعزام شدند.   متهم  پس از حضور مامورين با يک دستگاه خودرو 206 متواري  شدکه مامورين با رعايت قانون بکارگيری سلاح اقدام به شليک 2تيرهوايی و 3تير جنگی به سمت خودرو کردند اما متهم موفق به فرار شد.   سرهنگ علیرضا لطفی  رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:با متواری شدن متهم ، عوامل  انتظامی با استفاده از شگردهای خاص پليسی و اقدامات اطلاعاتی بلافاصله مخفیگاه وی در مجيديه شمالی را شناسايی و در نهايت متهم را دستگير و جهت سير مراحل قانوني به يگان منتقل کردند.   انتهای پیام/جوان
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 433437
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *