۰
در جشن گلریزان انجمن حمایت از خانواده زندانیان مرکز صورت گرفت

کمک ۲.۵ میلیاردی خیران به خانواده زندانیان نیازمند

در هجدهمین جشن گلریزان انجمن حمایت از خانواده زندانیان مرکز، ۲.۵ میلیارد ریال توسط خیران به خانواده زندانیان نیازمند کمک شد؛ یک جلد قرآن نفیس طلاکوب در مزایده‌ای با هدف کمک به خانواده زندانیان نیازمند به قیمت یک میلیارد ریال به فروش رفت.
 کمک ۲.۵ میلیاردی خیران به خانواده زندانیان نیازمند
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، هجدهمین جشن گلریزان انجمن حمایت از خانواده زندانیان مرکز، سه‌شنبه شب با حضور برخی مسئولان سازمان زندان‌ها و جمعی از خیرین و نیکوکاران در تالار آبگینه برگزار شد.
در این مراسم جمعاً 2 میلیارد و 500 میلیون ریال با کمک مسئولان و خیران تهرانی جمع‌آوری شد که از این مبلغ، 2 میلیارد ریال نقدی و 500 میلیون ریال نیز غیرنقدی بود. 
در این مراسم، حسین هدایتی با خرید قرآن نفیس طلاکوب به قیمت 100 میلیون تومان، رئیس سازمان زندانها با 20 میلیون تومان، شرکت سام الکترونیک، اول مارکت و موسسه حقوقی ایرانیان هرکدام 10 میلیون تومان به خانواده زندانیان نیازمند کمک کردند. 
ضمن اینکه در این مراسم یک شرکت تولید پوشاک تعهد کرد به اندازه 300 میلیون ریال برای خانوادههای زندانیان نیازمند سبد غذایی تهیه کند و موسسه حقوقی ایرانیان نیز متعهد شد به مدت سه سال به خانواده زندانیان نیازمند، مشاوره‌های حقوقی رایگان ارائه دهد.
همچنین در این جشن گلریزان، یکی دیگر از خیران تعهد کرد خانواده زندانیان بتوانند به‌صورت رایگان از خدمات عکسبرداری پزشکی موسسه وابسته به این خیّر بهره‌مند شوند. 
انتهای پیام/تسنیم
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 433281
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *