۰

درگیری در جنوب و شمال حلب به شدت ادامه دارد

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است درگیری مسلحانه ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با تروریست‌های النصره در حلب به خصوص در ریف جنوبی به شدت ادامه دارد.
درگیری در جنوب و شمال حلب به شدت ادامه دارد
به گزارش سرویس بين المللي تفتان ما، درگیری نیروهای ارتش سوریه و مقاومت با تروریست‌های «جبهه النصره» (شاخه القاعده در سوریه)، گروهک «الحزب الاسلامی الترکستانی» و دیگر گروه‌های تروریستی در ریف جنوبی حلب ادامه دارد.
مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» گزارش داد که این درگیری‌ها در حالی ادامه پیدا کرده که مناطق درگیری از سوی نیروی هوایی ارتش سوریه بشدت بمباران شده است.
این درگیری‌ها در محور «خلصه» و «زیتان» نزدیک خان طومان که ماه گذشته سقوط کرد، شدیدا ادامه دارد و دو طرف با آتش‌ خمپاره مواضع یکدیگر را هدف قرار می‌دهند.
دیدبان حقوق‌بشر سوریه مدعی است در این درگیری‌ها مجموعا دست‌کم 70 نفر از نیروهای ارتش و تروریست‌ها در ریف جنوبی حلب کشته شده‌اند.
در ریف غربی، مواضع گروه‌های تروریستی در شهرک عنجاره نیز هدف بمباران جنگنده‌ها قرار گرفته است.
در ریف شمالی حلب نیز تروریست‌های جبهة النصره از بامداد امروز چهارشنبه روستای «جلمة» در حومه شهر عفرین را هدف قرار داده‌اند.
بر اساس این خبر در پی بمباران منطقه الملاح در شمال حلب به وسلیه جنگنده‌های ارتش سوریه تعدادی از تروریست‌ها مورد حمایت ترکیه و عربستان کشته شدند.
همچنین در شهر حلب نیز در پی حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به مناطق المیدان و الخاضعین چند غیر نظامی سوری کشته و زخمی شدند.
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 433272
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *