امام جمعه زابل:

تاخیر در اجرای طرح منطقه آزاد سیستان به نفع مردم نیست

18 خرداد 1395 ساعت 9:36

امام جمعه زابل گفت: تاخیر در اجرای طرح منطقه آزاد سیستان به نفع مردم نیست زیرا مشکلات سیستان زیاد است.


به گزارش سرويس استان سيستان و بلوچستانتفتان ما  به نقل از فارس، حجت‌ا‎لاسلام علی‌اکبر کیخا شامگاه دوشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه سیستان و فعالان اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: انجام کارهای فرهنگی برای منطقه و استان از اقدامات در دست اجرا است.
امام جمعه زابل افزود: اتاق پیشرفته ویدئو کنفرانس به زودی راه‌اندازی می‎شود و با وجود آن عملا کرسی درس خارج از فقه را در زابل و برای نخستین‌بار در طول تاریخ سیستان خواهیم داشت.
وی ادامه داد: پیگیری مطالبات مردم در اولویت قرار دارد، نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی مطالبات مردم و حقوق ضایع شده آنها را پیگیری کنند.
کیخا بیان کرد: در کنار نمایندگان جدید با همان قدرت و مطالبه‎گری بوده و دست در دست هم در کنار رسانه‎ها صدا و مطالبات مردم را اکو می‎کنیم تا جایی که به گفتمان تبدیل شود.
وی افزود: در بحث منطقه آزاد سیستان بهانه‎ای در تصویب نیست و نگرانی نداریم؛ نگرانی ما در تاخیر است و تاخیر به نفع ما نیست چون شکنندگی و مشکلات سیستان زیاد است و اگر منطقه آزاد در مسیر اقتصاد مقاومتی مدیریت شود و توازن بین واردات و صادرات برقرار شده و باعث تحول خواهد شد.
پیگیر موضوع چگونگی اسیدپاشی بر روی درختان زابل هستیم
کیخا ادامه داد: بهترین نوع مشارکت حرکت زیبای کاشت درخت بود که می‎توانست مبدا حرکت خیلی خوب در تمام کارها و حرکت نمادین در تمام زمینه‎ها باشد و فضای سبز خوب در شهر تداعی شود و تجربه نشاط و شیرینی در همه عرصه‎ها باشد.
امام جمعه زابل ادامه داد: قضیه اسید پاشی بر روی درختان بسیار زشت و ما این را تبدیل به فرصت می‌کنیم و این حرکت را از ارگان مربوطه پیگیری می‌کنیم و قطعاً چنین حرکت‌هایی در آینده نخواهیم داشت.
انتهاي پيام/


کد مطلب: 433057

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/433057/تاخیر-اجرای-طرح-منطقه-آزاد-سیستان-نفع-مردم-نیست

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir