۰
مسئول فوریت های پزشکی شهرستان خاش خبر داد؛

2 کشته و یک مجروح بر اثر واژگونی خودرو در محور خاش ـ سراوان/ تخطی از سرعت مطمئنه علت حادثه

مسئول فوریت های پزشکی شهرستان خاش گفت: بر اثر واژگونی خودروی پژو پارس دو نفر كشته و يك نفر مجروح شد.
2 کشته و یک مجروح بر اثر واژگونی خودرو در محور خاش ـ سراوان/ تخطی از سرعت مطمئنه علت حادثه
عليرضا سرگزي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس در کیلومتر 100 محورسراوان در اثر شدت ضربات وارده راننده و یکی از سرنشینان جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر نیز مجروح شد
 
وی افزود: در این حادثه بلافاصله نیروهای امداد و نجات هلال احمر و اورژانس جاده‌ای خاش  به محل حادثه اعزام و مصدومین را به بیمارستان امام خمینی (ره) خاش منتقل کردند.
 
سرگزي خاطرنشان كرد: اورژانس خاش در هر شرایطی در راستای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان آمادگی دارد و در کمترین زمان ممکن در امر خدمات درمانی اقدام کرده است.
 
* علت حادثه تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در  کنترل خودرو
رییس پلیس راه شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: علت حادثه تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در  کنترل خودرو بوده كه اين خودرو از مسیر خارج و در شانه خاکی راه واژگون شد.
 
* یک سوم تصادفات به واژگونی منجر شده‌اند
سروان نعمت علیزاده برخورد وسیله نقلیه با عابر پیاده، تخطی از سرعت مطمئنه، رعایت نکردن حق تقدم عبور، خستگی و خواب‌آلودگی راننده، انحراف به چپ و غیره را در صدر علل بروز حوادث رانندگی در جاده‌های کشور دانست و تصریح کرد: از میان تصادفات رخ داده در جاده‌ها بیش از یک سوم این تصادفات به واژگونی منجر شده‌اند.
 
وی اظهار کرد: دو طرفه و کم عرض بودن جاده های ارتباطی از جمله علل بروز سوانح رانندگی در این استان است.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 433029
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *