۰

جرقه های شرارت از زبان هاشمی رفسنجانی!

هر چقدر به زمان برگزاری انتخابات هفتم اسفند 94 نزدیکتر می شویم، با سخنان افراطی و ساختار شکنانه و منافقانه جریان فتنه سال 88 مواجه می شویم.
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، وبلاگ وزنه سیاسی نوشت: هر چقدر به زمان برگزاری انتخابات هفتم اسفند 94 نزدیکتر می شویم، با سخنان افراطی و ساختار شکنانه و منافقانه جریان فتنه سال 88 مواجه می شویم و لذا در همین رابطه اکبر هاشمی رفسنجانی که این روزها نقش ابوموسی اشعری و عمروعاص را بازی می کند، در گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن عزیزمان، شورای نگهبان را مورد هجوم ناجوانمردانه قرار داده و در دفاع از علامه ای(سید حسن خمینی) ساخته ذهن فرتوت خود، می  گوید: «صلاحیت شخصیتی که اشبه به جدش امام خمینی است را قبول نمی‌کنند؛ شما صلاحیت خود را از کجا آورده‌اید؟ چه کسی به شما اجازه داده است که قضاوت کنید؟ چه کسی به شما تریبون داد؟»
آیا هاشمی رفسنجانی دچار آلزایمر شده؟ و نمی داند که اعضاء شورای نگهبان توسط چه کسی انتخاب می گردند که این چنین بی محابا به شورای نگهبان حمله ور می شود؟! آیا نمی داند که برخی از اعضاء شورای نگهبان فعلی حکم خود را از امام خمینی(ره) دریافت کرده اند؟! اگر امام در قید حیات بود، هاشمی رفسنجانی جرأت حمله به شورای نگهبان و دادن لقب علامه، به سید حسن را داشت؟ و آیا سید حسن جرأت ثبت نام و کاندیداتوری مجلس خبرگان را پیدا می کرد؟! و عجیب است که هاشمی رفسنجانی این سخنان منافقانه را بعد از احراز صلاحیت خود به زبان جاری می نماید!!!   هاشمی رفسنجانی پا را از این هم فراتر می نهد و مسئله غدیر را زیر سئوال می برد و همچون نامه بی ادبانه در 19 خرداد سال 88 خطاب به رهبر فرزانه انقلاب می گوید: «این حکم خدا بود که پیامبر (ص) حضرت علی (ع) را برگزید ولی قبل از وفاتشان به حضرت توصیه کردند که حکومت حق تو است ولی ممکن است شرایطی شکل بگیرد که مردم نخواهند، در این صورت اگر نخواستند کار را به خودشان واگذار کن.»   عمق فتنه پیچیده 94 را از بخش پایانی سخنان هاشمی رفسنجانی می شود کشف کرد، آنجا که خبر از برپائی شرارت می دهد و می گوید: «بگذاریم مردم انتخاب کنند، افکار عمومی کمتر اشتباه می کند و اگر اشتباه کنند خودشان جبران خواهند کرد اما اگر انتخاب را به آنها تحمیل کنیم، شرارت و چیزی همچون آن پیش می آید.»   آیا ملت بازهم گول سخنان منافقانه هاشمی رفسنجانی را همچون سال 88 خواهد خورد و به دستور عالجناب سرخپوش شرارت بر پا می کنند؟! مگر ملت ایران فتنه آمریکائی-صهیونیستی سال 88 را در نهم دی خفه ننمودند، که اینگونه بی محابا جناب رفسنجانی نوید برپائی شرارت می دهد؟!     با توجه به سخنان هاشمی رفسنجانی، لازم است شورای محترم نگهبان صلاحیت ایشان را بخاطر مخالفت صریح با اصل ولایت فقیه رد نماید تا کشور عزیزمان بار دیگر دچار فتنه و شرارت ابوموسی اشعری دوران انقلاب اسلامی نگردد. علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد.     سر چشمه شاید گرفتن به بیل / چو پر شد نشاید گذشتن به پیل انتهای پیام/
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 432972
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *