۰

شورای نظارت بر صدا و سیما رفتار فرزاد حسنی در برنامه اکسیر را بررسی می‌کند

عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: در جلسه بعدی شورای نظارت بر صدا و سیما انشالله در مورد نحوه رفتار فرزاد حسنی با مهمان برنامه‌اش بررسی لازم را صورت می دهیم و در مورد آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری و عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما در خصوص رفتار فرزاد حسنی در برنامه اکسیر با یکی از مهمانان برنامه گفت: جلسه گذشته شورای نظارت بر صدا و سیما به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضا تشکیل نشد.

وی افزود: در جلسه بعدی شورای نظارت بر صدا و سیما انشالله در مورد نحوه رفتار فرزاد حسنی با مهمان برنامه‌اش بررسی لازم را صورت می دهیم و در مورد آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.

فرزاد حسنی که پس از مدتی دوری از تلویزیون، این روزها برنامه «اکسیر» را در شبکه سه اجرا می‌کند، در بخشی از این برنامه از یکی از مهمانان می‌خواهد تا به روی صحنه بیاید و به یک پرسش پاسخ دهد؛ این مهمان که مردی میانسال است، در پاسخ دادن کمی تأمل می‌کند که در این فاصله مرتباً از سوی مجری برنامه با لحن نامناسب خطاب قرار می‌گیرد و در پایان هم به عنوان هدیه به او «زرشک» هدیه داده می‌شود!
انتهای پیام/ راه دانا
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 432961
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *